اولین کاپیتانی این بازیکن جوان برای استقلال خوش یمن نبود

تیم فوتبال استقلال در حالی ۱۲۰ دقیقه مقابل نساجی به میدان رفت که در طول بازی ۳ بازیکن بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بستند.

به گزارش ذاکرنیوز ، آبی پوشان تهران در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از پس نساجی بر نیامده و سرانجام در ضیافت پنالتی‌ها تن به شکست دادند تا از چهاردهمین حضور خود در فینال جام حذفی محروم شوند.


شاگردان مجیدی در این بازی ۱۲۰ دقیقه در میدان حضور داشتند و در طول دقایق به ترتیب وریا غفوری، روزبه چشمی و رضا آذری بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بستند که این اولین تجربه کاپیتانی رضا آذری در این تیم بود.


آذری که از محصولات تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه استقلال است و بسیاری آینده‌ای درخشان برای او تصور می‌کنند، در دیدار این تیم مقابل نساجی از دقیقه ۱۱۵ جای روزبه چشمی کاپیتان دوم آبی پوشان در این بازی را گرفت و به جز آن، بازوبند کاپیتانی را هم بعد از چشمی بر بازو بست تا اولین کاپیتانی‌اش برای استقلال را تجربه کند.


آذری ۵ دقیقه با بازوبند کاپیتانی برای آبی پوشان در میدان حضور داشت که البته همین موضوع هم منتقدانی داشت و این منتقدان بر این عقیده بودند که با حضور تعدادی از بازیکن باتجربه‌تر در زمین، رسیدن بازوبند کاپیتانی به این بازیکن به صلاح استقلال نبود!


آبی پوشان در نهایت این دیدار را با ضربات پنالتی به نساجی واگذار کردند تا اولین کاپیتانی آذری در استقلال برای او تجربه خوبی نباشد و با حذف تلخ این تیم از جام حذفی همراه شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار