اهدا ۲۷ هزار سی سی خون توسط کادر تیپ المهدی جهرم

۶۰ نفر از سپاهیان و کادر تیپ مخصوص ۳۳ المهدی جهرم در اقدامی خداپسندانه ۲۷ هزار سی سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهداء کردند.

به گزارش ذاکرنیوز، سرپرست مرکز انتقال خون شهرستان جهرم در گفتگو با خبرنگاران، گفت: همزمان با روز انتقال خون ۶۰ نفر از سپاهیان تیپ مخصوص ۳۳ المهدی (عج) شهرستان جهرم در اقدامی خیر خواهانه بیش ۲۷ هزار سی سی خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.


علیرضا گواهیان با بیان اینکه سپاهیان سرو قامت سپاه تیپ المهدی (عج) امروز نشان دادند که در هر شرایطی یاریگر هموطنان خود هستند و در این راه از جان و خون خودشان هم می‌گذرند و به کمک نیازمندان می‌شتابند، اظهار کرد: این اقدام کارکنان تیپ المهدی در روز گرامیداشت انتقال خون نیروی مضاعفی را به کارکنان این مرکز تزریق نمود.


سرپرست انتقال خون شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه مشارکت در نذر خون صدقه جاریه محسوب می‌شود، ابراز کرد: اهدای این ماده حیاتی و فرآورده‌های آن جان بیماران نیازمند به‌ویژه بیماران تالاسمی، سرطانی بدخیم و هموفیلی را نجات می‌دهد.


گواهیان با اشاره به اینکه روند اهدای خون در این شهرستان یک روند ثابت می‌باشد، بیان کرد: در مرکز انتقال خون شهرستان جهرم ماهیانه حدود ۹۰۰ واحد خون گیری می‌شود که از این تعداد ۶۰۰ واحد مربوط به مراجعان جهرم و ۳۰۰ واحد مابقی نیز به اکیپ‌های سیار خونگیری این مرکز که شهرهای دبیران، شهرپیر، قیر، خفر و امام شهر را پوشش می‌دهند، اختصاص دارد.


به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از مهر، در این اقدام تحسین برانگیز پرسنل تیپ المهدی در اهدای نذر خون از سوی سردار سرور فرمانده تیپ المهدی جهرم با اهدای یک تندیس قطعه فرش حریم منور رضوی از تلاش‌های پرسنل مرکز انتقال خون جهرم تجلیل شد.

منبع مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار