انصارالله: انقلاب یمن تا تحقق استقلال و استرداد کامل حقوق مردم ادامه دارد

رئیس شورای سیاسی عالی یمن اعلام کرد که قبل از انقلاب ۲۱ سپتامبر پرچم‌های القاعده در صنعا برافراشته شده بود.

به گزارش ذاکرنیوز، به نقل از شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن مناسبت هفتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر را به مردم این کشور تبریک گفت و تأکید کرد: این انقلاب عزت و کرامت یمن را هدف خود قرار داد. این انقلاب از محافل مردم و از میان درد و رنج آن‌ها زاییده شد و یک ضرورت ملی و نیاز مردمی و انسانی بود.


وی گفت: قبل از این انقلاب پرچم‌های القاعده حتی در بخش‌هایی از منطقه سعوان در پایتخت برافراشته شده بود. پرچم‌های القاعده درحال حاضر در مأرب و خندق‌های دشمنان انقلاب و خودروهایشان برافراشته شده است. نظام سابق عمدا ارتش را منحل و مأموریت‌های آن را از ارتشی ملی به چیزی شبیه شرکت‌های امنیتی وابسته به مزدوران کرد.


المشاط در پیامی به دشمنان انقلاب گفت: باید به یاد آورید که شما کسانی هستید که کشورمان را محاصره و مردممان را گرسنه نگه داشتید. شما از هفت سال پیش با یمن می‌جنگید و اقتصاد و ارز آن را نابود می‌کنید و به بازارها، شرکت‌ها، مزارع، کارخانه‌ها و املاک دیگر حمله می‌کنید.


وی گفت: آن‌ها بر بانک مرکزی و نفت و گاز سیطره دارند، فرودگاه‌ها و بنادر را می‌بندند، مردم را می‌کشند و بازداشت می‌کنند. انقلاب و ملت و رهبری آن علیه تجاوز شما می‌ایستند و از کشورشان دفاع می‌کنند.


المشاط تأکید کرد: انقلاب تا زمان تحقق استقلال کامل و استرداد تمام حقوق مردم ادامه دارد. انقلاب از روز اول برای اصلاح اوضاع از طریق مسالمت آمیز تلاش کرد.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار