انصارالله یمن سالروز آزادی جنوب لبنان را به میشل عون تبریک گفت

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با ارسال پیامی به مناسبت روز آزادی به میشل عون، رئیس جمهور لبنان تبریک گفت.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این پیام برای میشل عون نوشت: تبریک ما را به مناسبت روز آزادی و بیرون راندن دشمن اسرائیلی از بیشتر مناطق لبنان پذیرا باشید، این شادی را با شما سهیم میشویم و آن را نشان افتخاری برای هر دو ملت می‌دانیم که فداکاری‌های بزرگی را در مقابله با این دشمن انجام دادند تا به این پیروزی عظیم ختم شد.

المشاط در ادامه نوشت: در روز ۲۵ مه ۲۰۰۰ با تحقق این پیروزی تاریخی و آزادی سازی جنوب لبنان، پایان دوره شکست‌ها و آغاز دوره پیروزی‌ها نیز با کنار زدن توهم ارتش شکست‌ناپذیر ثبت شد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود: همچنین این تاریخ بهترین دلیل است که نشان می‌دهد هیچ صلحی با این دشمن وجود ندارد و گزینه مقاومت تنها گزینه برای آزادسازی مناطق عربی از لوث وجود اشغالگران است و آزادسازی مابقی مناطق تحت اشغال اسرائیل در گرو اراده مردم ماست و آن قدرت‌هایی که به دور از خواسته‌های مردم، برخلاف خط مقابله و علیه فداکاری‌ها و خون شهدا به دنبال عادی‌سازی هستند، مانع این اراده نخواهند شد.

همچنین او نوشت: به همین مناسبت بار دیگر بر حمایت همه جانبه مردم یمن از برادرانشان‌ در لبنان تا آزادسازی سرزمین‌شان در مزارع شعبا از لوث وجود دشمن و استکبار و گسترش نفوذ آن در خاک لبنان تاکید می‌کنیم.

المشاط در پایان با تاکید بر اینکه "صلح پایدار در منطقه ما همان پایان کامل اشغالگری اسرائیل در لبنان، فلسطین و سوریه است"، گفت: خداوند ارتش، ملت و مقاومت لبنان را حفظ کند.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار