انتقام سخت | ‌نماینده ولی فقیه در استان ایلام: آتش خشم ملت‌های منطقه ترامپ را می‌سوزاند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه آتش خشم ملت‌های آزاده خواه منطقه ترامپ را می‌سوزاند گفت: ضربه گیج کننده ایران به آمریکا محقق کننده ایه "نصر من الله و فتح قریب" بود.

- اخبار استانها -

به گزارش ذاکرنیوز، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار در گفت و‌گو با خبرنگاران در ایلام؛ ضمن تبریک و خداقوت به پاسداران عزت آفرین ایران اسلامی و تمامی قوای مسلح کشور که با اقدام به موقع خود انتقام سنگین از آمریکا را گرفتند اظهار داشت:  ضربه گیج کننده ایران به آمریکا محقق کننده  "نصرمن الله و فتح قریب" بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: بدون شک تحقق نصر و پیروزی به‌ دست سربازان ولایت و تحت رهبری مقام معظم رهبری در جهان انجام شدنی است.

انتقام سخت| امام جمعه اهل سنت آق‌قلا: سیلی‌های سپاه به تروریست‌های آمریکایی ادامه داردانتقام سخت|رئیس کمیته هوافضای مجلس‌: آمریکا باید‌ همچنان تاوان‌ بدهد / قدردانی از حمله موشکی سپاهانتقام سخت ـ | دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: حمله سپاه به ‌محکم و قاطع بود / آمریکا ‌منتظر اتفاقات بعدی باشد

وی یادآورشد: رجز خوانی ترامپ نشان داد در برابر اراده الهی مردم ایران و با اجرای فرزندان آنان در نیروهای مسلح کشور آب در هاون کوبیدن بوده است و ضربه فرزندان ملت نشان داد که برای ایرانی رجز‌خوانی معنا ندارد.

امام جمعه ایلام به سخنان مهم و سرنوشت ساز مقام معظم رهبری در بعد از اقدام انتقامی ایران اشاره و یادآور شد: اراده امام و امت ایران بر آن است که، «حضور فسادانگیز آمریکا در منطقه باید تمام شود»

وی خاطرنشان کرد: تنها راه آمریکا آن است که حضور فسادانگیز خود را در منطقه برداشته و به خواست ملت‌های آزاده جهان تن داده و در غیر اینصورت آتش خشم ملت‌های آزاده منطقه اورا خواهد سوزاند.

تسنیم

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار