انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی چه زمانی برگزار می‌شود؟

عضو هیات‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از برگزاری انتخابات این انجمن در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز، احمدرضا افشاری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، اظهار کرد: از دو هفته پیش جلسات مربوط به برگزاری انتخابات هیات‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان را آغاز کردیم و این هفته نیز انجمن هنرهای نمایشی استان جلسه مشترکی را با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، با حضور مدیرکل و معاون امور هنری و سینمایی برگزار کرد. در این جلسه انجمن هنرهای نمایشی جدول پیشنهادی خود برای زمان‌بندی برگزاری انتخابات را ارائه داد و اعلام آمادگی کرد که می‌تواند انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی را در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان‌ ماه ۱۴۰۰ برگزار کند.


وی با اشاره به دلیل انتخاب مهر ماه یا آبان‌ ماه به عنوان زمان‌بندی انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان، افزود: مشخص کردن این تاریخ به این دلیل بود که فرایند برگزاری انتخابات مقداری زمان‌بر است و اکنون شرایط کرونایی نیز بر شهر مشهد حاکم است. همچنین برای رعایت اساسنامه و شیوه‌نامه جدیدی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری انتخابات هنرهای نمایشی تنظیم شده برخی مقدمات نیاز است‌.


عضو هیات‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در رابطه با مقدمات برگزاری انتخابات این انجمن، بیان کرد: در مرحله اول باید یک هیات‌موسس از طرف انجمن هنرهای نمایشی فعلی استان به مرکز هنرهای نمایشی کشور معرفی شود که کارهای آن را انجام داده‌ایم و کد رهگیری مربوطه را دریافت کرده‌ایم. با توجه به این مجوز می‌توانیم انتخابات را برگزار کنیم، اما برخی موارد حقوقی و مشکلات دیگری در شیوه‌نامه وجود دارد که باید رفع شود که به امید خدا تا دو هفته دیگر نهایی می‌شود و زمان‌بندی‌های دقیق برگزاری انتخابات را اعلام می‌کنیم.


افشاری خاطرنشان کرد: بر اساس شیوه‌نامه جدیدی که امسال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده، سه شکل انتخابات را باید برگزار کنیم که شامل انتخابات هیات‌رئیسه مجمع عمومی، بازرس و هیات مدیره می‌شود. وظیفه هیات‌مدیره پیشبرد مسائل اجرائی انجمن است و هیات رئیسه برگزاری جلسات مجمع عمومی را بر عهده دارد و نظارت را دنبال می‌کند.


وی ادامه داد: هیات‌مدیره جدید، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی را انتخاب می‌کنند که به عنوان عامل اجرائی انجمن باید مصوبات هیات‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی را اجرا کند.


ثبت‌نام ۸۵ اثر برای شرکت در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی


کریم جشنی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با برگزاری سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی، اظهار کرد: ۸۵ اثر برای شرکت در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی ثبت‌نام کردند و به امید خدا طی هفته آینده سیاست‌گذاری برگزاری انتخابات و دبیر جشنواره تئاتر خراسان رضوی معرفی خواهد شد و پس از آن وارد مرحله برگزاری سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی خواهیم شد.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار