امام جمعه قشم: آتش سوزی در کشتی صهیونیست ها نشانه زبونی اسرائیل است

قشم- ایرنا- امام جمعه قشم گفت: آتش گرفتن کشتی صهیونیست ها در خلیج فارس یا توسط نیروهای مقاومت انجام شد و یا خودزنی برای اتهام زنی به جمهوری اسلامی بود که در هر دو حالت نشانه ضعف و زبونی اسراییل است.

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم افزود: این اتفاق در شکست اسراییل در منطقه را نشان داد.

وی تصریح کرد: این امر از شکست اسراییل در تامین امنیت خود حکایت می کند که و این رژیم جعلی فکر نمی‌کرد شکست مفتضحانه را ببیند.

امام جمعه قشم با محکوم کردن حملات آمریکا به سوریه ادامه داد: حمله آمریکا با تفکر سرکوب مستشاران نظام جمهوری اسلامی به سوریه، یک حمله کور است.

وی اظهار کرد: این اقدامات کورکورانه برای نشان دادن دست برتر آمریکا در مسایل سیاسی است اما سران این کشور زورگو بدانند که موقعیتی در غرب آسیا، عراق و سوریه ندارند.

تارم افزود: امروز دنیا شاهد است که نیروهای حشد الشعبی عراق، بزرگترین و نیرومندترین نیروی نظامی عراق است و نیروهای مقاومت در غرب آسیا هرگونه تجاوز را با قدرت پاسخ خواهند داد و آمریکا بداند این اقدامات، رفتارهای احمقانه است و ثمری ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: با وضعیت شیوع ویروس کرونا، مردم بیشتر نیازمند توجه هستند و طرح نیکوکاری به همت کمیته امداد و سایر نهادها می تواند در این زمینه اقدامات مناسبی را انجام دهد.

تارم تاکید کرد: بازاریان، اصناف مدیران و شرکت‌ها به رسالت اجتماعی و دینی خود توجه کنند و محرومان را فراموش نکنند.

وی در پایان اظهار کرد: مردم و مسوولان در جلوگیری از برگزاری مراسم های عروسی اقدام کنند تا بیش از این شاهد از دست دادن عزیزان و شهادت کادر درمان نباشیم.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار