افول آمریکا در مناظره ترامپ و بایدن

امام جمعه شهرستان رودبارجنوب گفت: مناظره ترامپ و بایدن باطن و ذات خبیث مسئولان آمریکا را به جهانیان نشان داد ، این دو یکدیگر را با عناوین زشت صدا می‌کردند و این‌ها همه نشان از افول آمریکا است.

به گزارش ذاکرنیوز ، حجت الاسلام گروهی، امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه گفت: یکی از مهمترین مسائلی که بصیرت انسان را افزایش می‌دهد ذکر و یاد خداوند است و اگر انسان اهل ذکر خداوند باشد به آرامش می‌رسد.


او افزود:دنیا برای اهل ذکر و یاد خدا هیچ ارزشی ندارد و فقط یاد خدا می‌تواند آن‌ها را اشباع کند، ذکر خدا مایه هدایت عقل‌ها و بصیرت جان ها می شود  و به انسان بینش و جهت می‌دهد.


حجت الاسلام گروهی اربعین را ادامه مسیر کربلا دانست و گفت: امام حسین علیه السلام با اربعین مومنان را از طاغوت دور و به سوی نور و ولایت هدایت کرد.


او ادامه داد : بر اساس قانون کاپیتولاسیون اگر تبعه آمریکا در کشور ما مرتکب جرم و جنایت می‌شد کشور ما حق برخورد و محاکمه او را نداشت و این سند بردگی ملت ما بود که امام خمینی (ره) در مقابل این مسئله ایستادند.


امام جمعه شهرستان رودبارجنوب افزود: مناظره ترامپ و بایدن باطن و ذات خبیث مسئولان آمریکا را به جهانیان نشان داد ، این دو یکدیگر را با عناوین زشت صدا می‌کردند و این‌ها همه نشان از افول آمریکا است.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار