افزودن موسیقی به ویدیو‌های اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

در گزارش زیر روش افزودن موسیقی به ویدیو‌های اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

به گزارش ذاکرنیوز، از طریق اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید مستقیما به استوری‌های خود، موسیقی اضافه کنید. البته جهت افزودن موسیقی به ویدیو‌های (استوری‌ها و فیدها) این شبکه اجتماعی، می‌توانید از اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز بهره جویید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چندین نرم‌افزار در این زمینه پرداخته تا شما بتوانید حساب اینستاگرام خود را به پایگاه ساندترک‌های شخصی خود تبدیل کنید. پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.


نکته: اکثر این اپلیکیشن‌ها فقط امکان استفاده از ضبط صدا و یا موسیقی‌های داخلی گوشی شما را فراهم می‌کنند، بنابراین اگر تنها از اپلیکیشن‌های استریم موسیقی (همانند اسپاتیفای) استفاده می‌کنید، آنگاه باید ابتدا به دانلود موسیقی‌های مدنظر خود اقدام کنید.
افزودن موسیقی به ویدیو‌های استوری و فید اینستاگرام


افزودن آهنگی مناسب به استوری‌های اینستاگرام، کار آسانی است. فقط کافی است که ویدیوی خود را در داخل بخش استوری‌ها ضبط کرده و سپس در بالای صفحه، آیکون چهره خندان داخل مربع را لمس کنید. در اینجا، آیکون موسیقی را لمس کرده و سپس از داخل لیست، موسیقی موردنظر خود را پیدا کنید. حال می‌بینید که متن ترانه انتخاب شده بر روی صفحه ظاهر شده و شما می‌توانید قسمت پخش شونده، نوع فونت و همچنین رنگ متن آهنگ‌های خود را نیز انتخاب کنید. اگر هم علاقه‌ای به نمایش متون ترانه‌ها ندارید، آنگاه می‌توانید به جای آن‌ها، کاور آلبوم را برگزینید.


اگر قصد افزودن موسیقی به ویدیو‌های فید اینستاگرام را دارید، آنگاه باید ابتدا این کار را در بخش استوری این اپلیکیشن انجام داده، ویدیوی موردنظر را ذخیره کرده و سپس آن را به فید‌های خود اضافه کنید. البته اپلیکیشن‌هایی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند شما را در این امر یاری برسانند. در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.


Lomotif


افزودن موسیقی به ویدیو‌های اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟


Lomotif اپلیکیشنی است که شباهت بسیاری به بخش استوری‌های اینستاگرام دارد. رابط کاربری این نرم‌افزار مشابه استوری‌های اینستاگرام بوده و همچنین افزودن موسیقی به ویدیو‌ها از طریق آن، کار آسانی است. همچنین قابلیتی مشابه بومرنگ که «Scratch Editor» نامیده می‌شود، در این اپلیکیشن گنجانده شده است. پس از افزودن موسیقی، آنگاه می‌توانید ویدیو‌های خود را آپلود کرده و سپس آن‌ها را در اینستاگرام، فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید. علاوه بر این‌ها، در این نرم‌افزار قادر خواهید بود که به متون، فیلتر‌ها و ایموجی‌های خود نیز موسیقی اضافه کنید. در این اپلیکیشن می‌توانید از میان میلیون‌ها آهنگ و هزاران هنرمند و یا از میان مضمون‌هایی منحصربه‌فرد، به انتخاب بپردازید.


Videoshop


افزودن موسیقی به ویدیو‌های اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟


همان‌گونه که از نام این اپلیکیشن پیدا است، در آن می‌توانید ترفند‌های مختلفی را به کار بگیرید. می‌توانید ویدیو‌ها را در جهت افقی برعکس کرده، چندین کلیپ را با یکدیگر ترکیب، بخش‌های اضافی را حذف، افکت‌های انیمیشنی انتقال را افزوده و در نهایت اینکه، به تولید ویدیو‌های استاپ موشن بپردازید. همچنین می‌توانید کپی‌هایی را از ویدیوی خود ایجاد کرده و سپس هرکدام را به‌صورت جداگانه ویرایش کنید. البته در این نرم‌افزار تعدادی فیلتر و روکش متن نیز قرار داده شده و بدین ترتیب بهتر می‌توانید به شخصی‌سازی بپردازید.


Vigo Video


افزودن موسیقی به ویدیو‌های اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟


Vigo Video یا همان Flipgram، یک اپلیکیشن ویرایش ویدیوی تمام عیار بوده که امکاناتی بیش از یک نرم‌افزار موبایلی دارد. همچنین جامعه‌ای فعال پیرامون این اپلیکیشن نیز به وجود آمده است. در این نرم‌افزار می‌توانید ویدیو‌هایی الهام‌بخش سایرین را پیدا کرده و همچنین جهت الهام سایر کاربران، ویدیو‌های خود را نیز با آن‌ها به اشتراک بگذارید. اگر قصد فعالیت در جامعه Vigo Video را ندارید، آنگاه همچنان قادر خواهید بود که ویدیو‌های خود را در اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین کتابخانه‌ای داخلی از موسیقی‌ها نیز در این نرم‌افزار قرار گرفته و شما با استفاده از آن می‌توانید آسان‌تر به آهنگ‌های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنید. در Vigo Video می‌توانید چندین کلیپ ویدیویی را با یکدیگر ادغام کرده و همچنین تصاویر ایستا، روکش‌های نوشته و سایر اجزا‌های دیگر را نیز اضافه کنید.


Quik


افزودن موسیقی به ویدیو‌های اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟


GoPro تحولی مهم را در زمینه ویدیو‌های اکشن به وجود آورد و اکنون این شرکت قصد انجام چنین کاری را در زمینه ویرایش ویدیوی موبایلی نیز دارد. اپلیکیشن Quik می‌تواند به‌سرعت با استفاده از تصاویر و ویدیو‌های دوربین گوشی و GoPro شما، به ایجاد استوری‌ها بپردازد. علاوه بر این‌ها، امکان افزودن فیلترها، موسیقی و ویرایش‌های منحصربه‌فرد ویدیو همانند استاپ موشن و تکه‌تکه کردن (دو نیمه کردن ویدیو و بخش محتوا در یک طرف صفحه) نیز در این نرم‌افزار فراهم شده است. Quik به شما این امکان را می‌دهد که تمامی ویژگی‌های ویدیوی موردنظر خود را ویرایش کنید. با این اوصاف، کنترل کاملی بر ویدیوی خود خواهید داشت.


در زمینه انتخاب موسیقی می‌توانید از فایل‌های داخلی دستگاه خود و یا کلکسیون گسترده این اپلیکیشن بهره جویید. در انتخاب تصاویر و کلیپ‌ها نیز دست بازی داشته و همچنین می‌توانید افکت‌های مختلفی را نیز اضافه کنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید که صرفا یک موسیقی را به ویدیوی آشپزی خود اضافه کرده و یا اینکه کولاژی را از ویدیو‌ها و تصاویر سفر اخیر خود ایجاد کرده و همچنین افکت‌هایی را نیز به آن اضافه کنید، در هر صورت میدان عمل وسیعی در اختیار دارید.


TikTok


افزودن موسیقی به ویدیو‌های اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟


تیک‌توک صرفا یک اپلیکیشن نیست، بلکه می‌توان آن را جامعه جهانی ویدیو‌های مبتنی بر موسیقی دانست. در این پلتفرم می‌توانید به مشاهده ویدیو‌های کوتاه پرداخته و همچنین ویدیو‌های خود را نیز با سایرین به اشتراک بگذارید. امکان افزودن استیکر‌های ایموجی و فیلتر‌های چهره نیز وجود داشته و همچنین می‌توانید به‌وسیله طیف گسترده‌ای از موسیقی‌های این پلتفرم، صدای پس‌زمینه را نیز به ویدیو‌های خود اضافه کنید. بهترین قابلیت تیک‌توک، لیست پخشی است که به شما امکان انتخاب از میان تمامی سبک‌های موسیقی را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید با توجه به حالت محتوای خود، به انتخاب موسیقی مناسب آن بپردازید.


منبع: آی تی رسان



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار