اعلام برنامه نخستین دوره مسابقات بین المللی نوروز

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی نوروز از امروز با رقابت ورزشکاران رشته‌های فوتسال و جودو آغاز می‌شود.

به گزارش ذاکرنیوز، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی نوروز از امروز شنبه 20 اسفندماه آغاز می‌شود که در روز نخست مسابقات ورزشکاران رشته‌های فوتسال و جودو رقابت خود را آغاز می‌کنند.

 برنامه نخستین دوره مسابقات بین‌المللی نوروز به شرح زیر است:

جودو: از ساعت 11 تا 16 (سالن افراسیابی) در این رشته تیم‌های ایران الف و ب، بلاروس، افغانستان و پاکستان رقابت می‌کنند.

فوتسال: با حضور تیم‌های روسیه، ایران الف و ایران ب
ایران ب – روسیه: روز شنبه 20 اسفندماه، ساعت 11 (محل برگزاری مسابقات سالن هندبال)
ایران الف – ایران ب: روز یک‌شنبه 21 اسفندماه، ساعت 11 (سالن هندبال)
ایران الف – روسیه: روز دوشنبه 22 اسفندماه، ساعت 11 (سالن هندبال)

کاراته: روزهای یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 اسفندماه از ساعت 9 صبح در دو بخش کاتا و کومیته در سالن افراسیابی برگزار می‌شود. ایران، عراق، افغانستان، پاکستان، روسیه، ارمنستان، قزاقستان و گرجستان در این رشته مسابقه می‌دهند.

کبدی: روزهای یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 اسفندماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر مسابقه می‌دهند. برنامه مسابقات فردا بعد از جلسه هماهنگی تیم‌های شرکت کننده اعلام خواهد شد. تیم‌های ایران الف و ب، عراق و افغانستان در رشته کبدی با هم رقابت می‌کنند.

دوومیدانی: روزهای یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 اسفندماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود. تیم ایران هم با ورزشکار 31 بازیکن در این مسابقات شرکت می‌کند. عراق، بلاروس، ارمنستان، کویت، قرقیزستان و افغانستان هم دیگر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هستند.

وزنه برداری: دوشنبه 22 اسفندماه از ساعت 9 صبح در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. تیم‌های ایران الف و ب، ازبکستان، نپال، افغانستان، روسیه و عراق هم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

شمشیربازی: روزهای یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 اسفندماه از ساعت 10 صبح در خانه والیبال خیابان حجاب برگزار می‌شود.

روز یکشنبه در اسلحه‌های سابر و اپه و دوشنبه در اسلحه فلوره برگزار می‌شود. مسابقات هم با حضور تیم‌های روسیه، عراق، ارمنستان، ازبکستان، تونس، قزاقستان و امارات برگزار می‌شود که روسیه به ایران آمده است و عراق، ارمنستان، ازبکستان و تونس امروز به ایران می‌رسند و قزاقستان و امارات هم قرار است به مسابقات برسند.

چوگان: تیم منتخب اروپا (انگلیس، نروژ و لهستان) – تیم ایران ساعت 13 روز دوشنبه 22 اسفندماه در باشگاه نوروزآباد

سوارکاری: روز سه‌شنبه 23 اسفندماه در باشگاه سوارکاری بام تهران برگزار شد. سوریه، ازبکستان، مالزی و ایران تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند که از ایران 30 سوارکار و از کشورهای دیگر8 ورزشکار شرکت کرده‌اند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار