اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران روسی برای توسعه تبادلات گردشگری قشم و روسیه

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از استقبال و علاقه سرمایه‌گذاران کشور روسیه برای توسعه تبادلات گردشگری بین جزیره جهانی قشم و کشور روسیه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری ذاکرنیوز  ، ابراهیم رستم گورانی با اعلام این خبر اظهار داشت: مذاکراتی در همین راستا انجام شده و قرار است سرمایه‌گذاران روسی با هدف شناخت ظرفیت‌ها و زیرساخت های گردشگری جزیره در آینده‌ای نزدیک به قشم سفر کنند.

وی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا در قالب فم تور (تور آشناسازی) پذیرای گردشگران روس باشیم و مذاکرات اولیه برای همکاری‌های دوجانبه در خصوص اعزام و پذیرش گردشگر بین قشم و روسیه انجام شد.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: حوزه های گردشگری دریایی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبیعی از جمله مهمترین بخش های موردعلاقه روس‌ها برای توسعه گردشگری در قشم می‌باشد.

گورانی خاطرنشان کرد: شرایط حمل و نقل و لجستیک، هزینه‌های سفر و زیرساخت‌های قشم از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در نشست با روس‌ها بود.

لازم به ذکر است، مذاکرات میان مسوولان منطقه آزاد قشم و سرمایه‌گذاران روسی در حاشیه دهمین دوره رویداد بین‌المللی کیش اینوکس به میزبانی منطقه آزاد کیش انجام شد.

دهمین دوره رویداد بین المللی کیش اینوکس به میزبانی منطقه آزاد کیش و با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد، مدیران عامل مناطق آزاد، مدیران ارشد نظام بانکی، بورسی، اتاق بازرگانی، صاحب نظران اقتصادی کشور، سرمایه گذاران داخلی و خارجی از روز دوشنبه 15 آبان فعالیت خود را آغاز و امروز پنجشنبه 18 آبان به کار خود پایان داد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار