«کار سختی در پیش داریم»

اظهارنظر هافبک تیم ملی روسیه درباره بازی با ایران

هافبک تیم ملی فوتبال روسیه گفت: بازی‌های ایران را در جام جهانی تماشا کردم و مقابل این تیم کار سختی داریم.

به گزارش ذاکرنیوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه روز سوم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران در دیداری تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.


«والری کارپین» سرمربی روسیه چند روز پیش لیست ابتدایی و ۴۱ نفره تیمش را منتشر کرد که در این لیست نام «دنیل فومین» هافبک تیم دینامو مسکو هم قرار داشت.


فومین در پاسخ به این سئوال که آیا برای سفر به ایران برنامه‌ای برای تماشای مکان‌های دیدنی در تهران دارد؟ گفت: من هنوز درباره هیچ چیزی مطالعه و تحقیق نکرده‌ام. ضمن اینکه باید در لیست نهایی تیم باشم. اگر تماس بگیرند و مرا دعوت کنند (در لیست نهایی باشم) خوشحال خواهم شد.


وی همچنین در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد روسیه نسبت به پاییز و دیدار با تیم‌های ملی قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان، منتظر بازی‌های بهتری است، تاکید کرد: من به عقب نگاه نمی‌کنم. بیایید به تیم دینامو و بازی‌هایی که در لیگ روسیه و جام حذفی داریم بپردازیم.


هافبک تیم ملی روسیه اضافه کرد: در جام جهانی بازی‌های ایران را دنبال کردم. آنها تاثیر خوبی از خود بر جای گذاشتند. بنابراین بازی سختی را پیش رو داریم. امیدوارم هوادارانی را که مدت هاست تیم ملی روسیه را ندیده‌اند راضی کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار