استاندار بوشهر: 810 میلیارد تومان به شهرداری‌ها، مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر پرداخت شد

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی گفت: 810 میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و نقاط عشایری استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش ذاکرنیوز، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان بوشهر با تاکید بر ضرورت جلوگیری از بروز تصادفات درون و برون شهری در استان اظهار داشت: انجام کار فرهنگی، آموزشی و اعمال قانون برای کنترل ترافیک در استان ضروری بوده، تاثیرگذاری کار فرهنگی و آموزشی در گروه اعمال قانون و مقررات است.

وی با قدردانی از اقدامات شورا و شهرداری‌های استان بوشهر در ضدعفونی کردن معبر، محلات و میدان‌‌ها برای مقابله با کرونا افزود: تصمیمات و مصوبات شورای ترافیک به ویژه در مورد اصلاح نقاط حادثه خیز در شهرها و روستاهای استان باید از سوی اعضا شورای ترافیک با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

استاندار بوشهر با تاکیدبر رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و درون شهری افزود: فرمانداران استان به ویژه فرمانداران بوشهر، گناوه و دشتستان اصلاح نقاط حادثه‌خیز درون و برون شهری حوزه مدیریتی خود را در دستور کار قرار دهند.

گراوند به نقش مهم شهرداران در رسیدگی به حوزه ترافیک  شهرها پرداخت و بیان کرد: اگر اقدام لازم در مورد اصلاح نقاط حادثه خیز درون شهری که از سوی شورای ترافیک به شهرداران اعلام شده صورت نگیرد، مسئول هر گونه عواقب ناشی از عدم اصلاح این نقاط حادثه خیر از جمله تصادفات منجر به فوت بر عهده شهرداران خواهد بود.

وی از پرداخت  اعتبارات از محل مالیات بر ارزش افزوده برای عمران شهری و روستایی پرداخت و خاطر نشان کرد:سال گذشته 810 میلیارد تومان از محل  اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و نقاط عشایری استان بوشهر پرداخت شد.

گراوند سهم شهرداری بوشهر از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده را  160 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد:با اختصاص این میزان اعتبار مردم باید شاهد اتفاقات مهم در توسعه و عمران مناطق مختلف شهری استان باشند.

400 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های بوشهر پرداخت شد 85 درصد درآمدهای مالیاتی استان بوشهر از منطقه پارس جنوبی تامین می‌شود 7000 میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد

استاندار بوشهر بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی در ناوگان حمل و نقل درون شهری در شهرهای استان تاکید کرد و افزود: در فعالیت ناوگان حمل و نقل درون شهری  باید با فاصله گذاری اجتماعی زمینه  شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا در بین مردم فراهم شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار