وزیر ارتباطات در اینستاگرام نوشت؛

ارسال سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار از طریق پست در حال انجام است

آذری جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرام از بازدید سرزده خود به اداره پست و ادامه ارسال سیم‌کارت‌ها به وسیله این شرکت خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز، به دنبال اعطای وام یک ملیون تومانی به یارانه بگیرانی که درخواست وام کرده بودند، بنا بر این شد که سرپرستان خانوار سیمکارتی به نام خود تهیه و از این طریق اقدام کنند، پس از موضوعات مطرح شده درباره تجمع مردم برای خرید سیمکارت و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ثبت نام سیمکارت‌ها به صورت اینترنتی انجام شده و از طریق پست به درب خانه‌ افراد ارسال می‌شود.


وزیر ارتباطات، آآذری جهرمی نیز در ارتباط با همین موضوع، تصویری از حضور سرزده خود در اداره پست منتشر کرده و نوشت:


"امروز سرزده رفتم اداره‌ی پست تهران. حدود صد نفر از همکاران، مشغول دسته‌بندی و ارسال سیم‌کارتهای رایگان سرپرستان خانوار به شهرهای مختلف بودند.
از ۲/۵میلیون سرپرستان خانوار که فاقد سیم‌کارت بودند، تا امروز حدود ۷۰۰هزار نفر ثبت‌نام کردند و سیم‌کارتهاشون داره براشون ارسال میشه.

کرونا برای همه‌ی ما، دردسرهای زیادی داشته؛ اما کاش از فرصتش خوب استفاده کنیم و با بهره‌گیری از فناوری و دولت الکترونیکی، خدمات در شان مردم خوب کشورمون بهشون عرضه کنیم. چه خوب که مردم سیم‌کارتشون رو آنلاین میخرند و با احترام در منزل بهشون تحویل میدن.
خیلی کارهای دیگه هم همینطور میشه انجام داد تا تردد کمتر بشه، آلودگی کمتر بشه، مردم از خدماتی که دریافت میکنند راضی باشند و مجبور نشن زیرمیزی بدند.

حتما باید کرونا میومد تا عادتها رو کنار بگذارند و تن به دولت الکترونیکی بدند؟ البته ظاهرا برای برخی هنوز هم ترک عادت موجب...".


ارسال سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار از طریق پست در حال انجام است


 



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار