مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد؛

ارائه خدمات کتابخانه عمومی سیار در پیاده راه امام (ره) همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه عمومی سیار یار مهربان همزمان با سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی در پیاده راه امام (ره) همدان مستقر شده است.

به گزارش ذاکرنیوز ، عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران از فعالیت اتوبوس سیار در پیاده راه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: همزمان با سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کتابخانه عمومی سیار یار مهربان هر روزه از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد.


وی ادامه داد: کتابخانه عمومی سیار یار مهربان هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ در محل پیاده راه امام خمینی (ره) مستقر خواهد بود.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: تمامی شهروندان می‌توانند با عضویت در کتابخانه عمومی سیار از امکان عضویت سراسری برخوردار شوند.


زارعی از ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و خردسالان در کنار کتابخانه سیار یار مهربان خبر داد و گفت: کتابخانه سیار یار مهربان هر روز هفته از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب هر روز در مکانی ثابت در محله‌های قاسم آباد، شهرک بهشتی، شهرک الوند، هنرستان، کوی خاتم و میدان رسالت مستقر و به شهروندان و ساکنان این مناطق خدمات رسانی می‌کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار