معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی به سوادآموزان فارس

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه خواهران استان برای ارائه آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی در کلاس‌های سوادآموزی خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز ، مجید احمدی در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک نهضت سوادآموزی و حوزه علمیه خواهران استان در خصوص توسعه مهارت‌های و سبک زندگی اسلامی، گفت: برای تحقق مفاد این تفاهم نامه و تهیه برنامه عملیاتی کارگروه تخصصی تشکیل می‌شود.


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: حوزه سوادآموزی فارس برای نیل به اهداف متعالی خود نیازمند مشارکت و همکاری بیش از پیش سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها است.


وی تصریح کرد: مشارکت و همکاری معاونت سوادآموزی با دستگاه‌های مختلف از جمله؛ دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد، اداره کل زندان‌ها، ستاد اقامه نماز، بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی، اداره آموزش و پرورش استثنایی و بخشی از اقدامات برای کیفی سازی آموزش‌های نهضت سوادآموزی است.


احمدی، توسعه کمی آموزش‌ها را از دیگر اهداف معاونت سوادآموزی دانست و ادامه داد: آموزش ۳۰ هزار بی‌سواد در یک سال، از برنامه‌های اصلی سوادآموزی فارس است.


وی گفت: کار آموزش را بیش از دو هزار و ۸۰۰ آموزشیار برعهده دارد لذا بر اساس این تفاهم‌نامه حوزه علمیه خواهران در ارائه نوع آموزش‌ها، با آموزشیاران همکاری خواهند کرد.


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری این معاونت با حوزه علمیه خواهران استان فارس برای شناسایی و جذب بی سوادان و ارائه آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی در کلاس‌های سوادآموزی، صورت می‌گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس هم در این جلسه گفت: امروزه توجه به مسائل فرهنگی از دغدغه‌های اصلی است و حوزه علمیه می‌تواند از ظرفیت خوب دانش آموختگان خود برای ارائه آموزش‌ها به سواد آموزان استفاده کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار