آموزش اینستاگرام حرفه‌ای در آکادمی فرجی

در ادامه با کارکرد اینستاگرام به صورت حرفه ای آشنا می شوید.

به گزارش ذاکرنیوز، همانطور که می‌دانید امروزه اینستاگرام به یکی از قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است. از اینستاگرام برای اشتراک گذاری عکس‌ها و همچنین فیلم‌های کوتاه خود از آن استفاده می‌کنیم و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، می‌توان این رسانه اجتماعی را محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران دانست.


با توجه به اینکه تعداد زیادی اینفلوئنسر در بستر اینستاگرام فعالیت می‌کنند و بسیاری نیز از اینستاگرام برای بازاریابی و فروش محصول و خدمات خود استفاده می‌کنند بنابراین اگر صفحه اینستاگرام دارید بهتر است برای آموزش اینستاگرام حرفه‌ای وقت بگذارید و از قافله عقب نمانید.


البته لازم به ذکر است که تنها کارکرد اینستاگرام اشتراک گذاری عکس و ویدئو و فروش محصول و… نیست. اشخاص و یا سازمان‌هایی وجود دارند که از این بستر برای مدیریت مشتریان، برند سازی، تبلیغات و... استفاده می‌کنند. شما در اینستاگرام می‌توانید افراد را همچون سایر شبکه‌های اجتماعی فالوو کنید.


همچنین با خواندن مقاله آموزش جذب فالوور واقعی می‌توانید به طور مفصل راه‌ها و روش‌های جذب فالوور را یاد بگیرید و در پیج خود پیاده‌سازی کنید.


علاوه بر فالو کردن افراد می‌توانید برایشان در زیر پست‌ها کامنت بگذارید، پست‌هایشان را لایک کنید و در دایرکت برایشان پیام بگذارید. همچنین اگر پیجی مورد علاقه‌تان است می‌توانید همواره با آن در تعامل باشید.


اینستاگرام در سال‌های اخیر کاربران زیادی را جذب کرده است چرا که بستر مناسب هم برای سرگرمی، آموزش، کسب و کار می‌باشد. از این‌رو مجدد یادآوری می‌کنیم که حتماً آموزش اینستاگرام را در برنامه خود قرار دهید.


سوشال مدیا مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟


سوشال مدیا مارکتینگ یا «Social Media Marketing» به گونه‌ای از بازاریابی دیجیتال اطلاق می‌شود که در آن برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک برند از شبکه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود.


سوشال مدیا مارکتینگ که به آن بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیز گفته می‌شود بستری برای برقراری ارتباط با مخاطب و یا مشتریان است.


این نوع بازاریابی از مهمترین مهارت‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند به سرعت باعث پیشرفت بیزینس‌تان شود. SMM نیز مخفف Social Media Marketing یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است.


اهمیت اکسپلور اینستاگرام و آموزش نکات مربوط به آن


قبل از اینکه راجع به اهمیت اکسپلور بگوییم، بهتر است بدانید که اکسپلور مهمترین مزیت اینستاگرام در جذب فالوور واقعی است. معین فرجی در دوره انفجار اکسپلور خود کامل و جامع تمامی ترفندهای جذب فالوور از اکسپلور را آموزش داده است. با شرکت در این دوره اینستاگرامتان را چندین پله ارتقا دهید.


کلید جستجو یا کاوش کردن در اینستاگرام (explore) جایی است که در آن برخی از محبوب ترین عکس‌ها و ویدئوها وجود دارند.


عکس‌هایی که در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می‌شوند، متناسب با پست‌ها و ویدیوهایی هستند که شما و دنبال کنندگان شما آنها را پسندیده و یا در رابطه با آنها کامنت گذاشته‌اند.


اگر همواره محتوایی را که بیشتر به آن علاقه داریم را ببینیم در دفعات بعدی که وارد اکسپلور اینستاگرام می‌شویم آن محتوا بیشتر از قبل به ما نشان داده می‌شود و در واقع هدف اینستاگرام نیز همین است که ما با دیدن هرچه بیستر این پست‌ها بیشتر در این برنامه بمانیم و سرچ‌های بیشتری انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به روند کار اکسپلور اینستاگرام مقاله " همه چیز درباره اکسپلور اینستاگرام " را در سایت معین فرجی بخوانید.


کسب درآمد از اینستاگرام


در ابتدای مطلب ذکر شد که اینستاگرام پلتفرمی محبوب برای ایجاد و اشتراک گذاری عکس و ویدئو و همچنین جنبه‌های بصری بیزینس شماست.


چنانچه اینستاگرامی وجود نداشت، شما مجبور بودید همچون قدیم مطالب‌تان را در وبلاگ‌ها، به صورت پادکست و تیزر در جاهای دیگر انتشار دهید. در واقع اینستاگرام یک تصویر از کسب و کار شما ارائه می‌دهد.


اینستاگرام می‌تواند بعنوان یک ابزار برای رشد و توسعه در تمامی صنایع تأثیر داشته باشد که برخی از مهمترین آنها، مواد غذایی، سلامت، مسافرت، لباس و… است چرا که اینها بیشتر تمایل به دیده شدن دارند.


علاوه بر این تجارت شما ملزم نیست که یک محصول را به صورت فیزیکی به فروش برساند. در واقع برقراری ارتباط شما با کاربرانتان از طریق استفاده از تصاویر و فیلم‌ها بسیار مهمتر و مورد توجه‌تر از صحبت کردن راجع به محصولاتتان است.


 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار