استاندار «صعده» یمن:

آمریکا مسئول اصلی محاصره یمن و فقر گسترده مردم این کشور است

استاندار «صعده» یمن با بیان اینکه آمریکا خود مؤسس و حامی تروریسمِ تکفیری در منطقه است، گفت: آمریکایی ها مسئول محاصره همه جانبه یمن و فقر گسترده مردم این کشور هستند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، «محمد جابر عوض» استاندار صعده یمن نقش آفرینی ایالات متحده آمریکا در حمایت از ائتلاف متجاوز سعودی در جنگ علیه این کشور را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی با بیان اینکه آمریکایی ها در حقیقت سازندگانِ تروریسم هستند، گفت: آمریکا درحالی جنبش أنصارالله یمن را تروریستی می خواند که خود با تأسیس گروه های تروریستی و حمایت از آنها، در یمن، عراق، فلسطین و… مرتکب جنایت می شود.

استاندار صعده در ادامه یادآور شد: آمریکا مسئول اصلی محاصره همه جانبه یمن و فقر گسترده مردم این کشور است. کشورهای شرکت کننده در ائتلاف متجاوز سعودی تنها ابزار ایالات متحده آمریکا برای ارتکاب اقدامات تروریستی هستند.

این مقام یمنی تأکید کرد: علیرغم اینکه جنبش أنصارالله تروریستی خوانده شده و محاصره همه جانبه نیز همچنان علیه یمن ادامه دارد، ملت یمن و نیروهای مقاومت این کشور دست از مبارزه نخواهند کشید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار