امام جمعه کرج:

آمریکا در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی رو به افول است

امام جمعه کرج گفت: آمریکا در عصر جدید در ابعاد مختلفی مانند سیاسی، اقتصادی و نظامی رو به افول بوده و اینگونه شعار مرگ بر آمریکا در حال عینیت یافتن است.

به گزارش ذاکرنیوز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: از امام هادی (ع) دو یادگار بزرگ به جا مانده است.


وی بیان کرد: اولین یادگار زیارت جامعه کبیره به عنوان یک دوره امام‌شناسی و دومین یادگار زیارت غدیریه به عنوان بهترین و جامع‌ترین سیره امیرالمومنین (ع) است.


امام جمعه کرج تصریح کرد: باید واقعه عظیم غدیر را به صورت ویژه بازخوانی کنیم تا عظمت این واقعه برسیم.


وی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: این هفته فرصت خوبی است تا جنایات آمریکا علیه بشریت را به نمایش بگذاریم.


آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت: حکومتی که جان میلیون‌ها انسان بی‌گناه را گرفته است حالا دعوی حقوق بشر را دارد، این امر جای بسی شگفتی را دارد که حکومتی جنایتکار چنین ادعای مضحکی را دارد.


وی اظهار کرد: آمریکا تنها کشوری است که از بمب اتم استفاده کرد و هزاران کودک ژاپنی را قتل عام کرد.


امام جمعه کرج بیان کرد: دشمنان به خیال خام خود به دنبال خاموش کردن نور قرآن هستند و به خیال خود با خدشه وارد به مقدسات مسلمانان قصد دارند تا جلوی گرایش به اسلام را بگیرند.


وی تصریح کرد: غربی‌ها تنها در حرف دم از حقوق بشر می‌زنند اما در عمل به راحتی حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کنند و از آن به عنوان آزادی یاد می‌کنند.


آیت‌الله حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: با وجود تمام این اقدامات اسلام‌هراسانه اما گرایش به اسلام روزبه‌روز بیشتر می‌شود که نشان از حقانیت دین مبین اسلام دارد.


وی تصریح کرد: آمریکا در عصر جدید در ابعاد مختلفی مانند سیاسی، اقتصادی و نظامی رو به افول بوده و اینگونه شعار مرگ بر آمریکا در حال عینیت یافتن است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار