اخبار نمایشگاه کتاب؛

آشنایی با ادیان جهان از دریچه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب

انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب قم با بیش از ۳۲۰ عنوان در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

به گزارش ذاکرنیوز، انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب قم با بیش از ۳۲۰ عنوان در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است. از مجموعه این منشورات ۷۵ عنوان از این عناوین هم کتاب‌های تازه این انتشارات است. بخشی از این کتاب‌ها رساله‌های دکتری دانشجویان دانشگاه ادیان و برخی دیگر پژوهش‌های معاونت پژوهشی این دانشگاه است است.


«مذاهب در ایران» نوشته حجت الاسلام مهدی فرمانیان، «تصوف در مصر» نوشته حجت الاسلام مهدی فرمانیان، «اسرار علم حروف در فتوحات مکیه» نوشته حسین توفیقی، «الحکمه الاشراقیه: المجموعه الکامله لمصنفات شهاب‌الدین یحیی السهروردی: کتاب المشاع و المطارحات العلم الثالث الالهیات»، «ادیان جهان: آئین زرتشت» نوشته پائولا آر هارتس و ترجمه محمدرضا خراسانی زاده، «ادیان جهان: ادیان بومی آمریکا» پائولا آر هارتس و ترجمه ع پاشایی، «زرتشت و جهان زرتشتی» سیدسعید رضا منتظری و… از جمله آثار جدید این انتشارات است.


مسئول این غرفه درباره کتاب‌های پرفروش این انتشارات در طول نمایشگاه گفت: در حوزه عمومی کتاب «بهتر بنویسیم» و «راز اعداد» با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده‌اند و در کتب تخصصی کتاب «مذاهب در ایران» نوشته فرمانیان بسیار خوش درخشیده است. کتاب‌های دیگر نیز وابسته به موضوع تخصصی‌شان مطرح‌اند؛ مثلاً در موضوع زرتشت از کتاب «کیش گنوسی» و آثار استاد منتظری استقبال خوبی شده است.


انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی ۴، غرفه شماره ۱۳ حضور پیدا کرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار