رئیس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:

آزمون های دانشنامه پزشکی برگزار شد/امکان اعتراض به سوالات تا فردا

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون های کتبی شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و ششمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز، دکتر محمدمهدی نوروز شمسی در گفتگو با مهر افزود: آزمون کتبی شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و ششمین دوره آزمون گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی پزشکی پنجشنبه ۱۰ شهریور با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۲ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب برگزار شد.


وی افزود: از شب گذشته تا شنبه ۱۲ شهریور فرم بررسی سوالات آزمون کتبی و امکان اعتراض به سوالات برای داوطلبان فراهم است. در روزهای شنبه و یکشنبه اعتراضات بررسی می شود و سعی می شود تا کلید نهایی تا ۱۵ شهریورماه منتشر شود.


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: افرادی که حدنصاب لازم را در آزمون کتبی کسب کرده باشند برای آزمون شفاهی فراخوانده می شوند و آزمون شفاهی به صورت متمرکز در شهر تهران و بیمارستان ها و مراکز آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی برای رشته های تخصصی و فوق تخصصی در روزهای ۲۱ تا ۲۴ شهریور برگزار می شود.


به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از مهر، آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشـکی بـالینی بالاترین آزمون های کشوری هستند که به منظور پایان دوره تخصص و فوق تخصص از دستیاران اخذ می شود و افراد با کسب رتبه های برتر امکان ورود به هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی را در رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی دارند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار