آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

مدیر کل امور مالیاتی استان فارس اعلام کرد که مودیان مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده تا ۱۵ بهمن برای ارائه اظهارنامه مربوط به دوره پائیز فرصت دارند.

سید ناصر هاشمی شنبه ۱۱ بهمن به خبرنگاران گفت: مهلت تعیین شدن برای تکمیل و تسلیم اظهارنامه مالیاتی مربوط به دوره پائیز مودیان مالیاتی مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده، ۱۵ بهمن ماه تعیین شده است.


به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی فارس، هاشمی یادآور شد: مهلت ارائه و تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده طبق قانون ۱۵ روز پس از پایان هر فصل است اما براساس مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم سال ۱۳۹۹ (فصل پاییز) و سررسید پرداخت مالیات آن، یک ماه تمدید شد.


هاشمی گفت: مودیان مالیاتی برای برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از تعلق جرایم مالیاتی، باید از طریق سایت عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به آدرس www.evat.ir در موعد مقرر نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز ۱۳۹۹ و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه اقدام کنند.


مدیر کل امور مالیاتی استان فارس خاطرنشان کرد که فرصت ارسال صورت معاملات فصل پائیز امسال هم تا ۱۵ بهمن ماه است.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار