«کوساچف» از تلاش آمریکا برای حمله نظامی احتمالی به روسیه خبر داد

رئیس کمیته امور بین‌الملل در دومای روسیه امروز با تأکید بر ابعاد نظامی برنامه بیولوژیکی آمریکا از تلاش واشنگتن برای حمله نظامی احتمالی به مسکو خبر داد.

به گزارش ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «کنستانتین کوساچف» رئیس کمیته امور بین‌الملل در دومای روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: ایالات متحده قوانین منع سلاح های بیولوژیکی را نقض می کند.


رئیس کمیته امور بین‌الملل در دومای روسیه در این ارتباط ادامه داد: به صراحت می توان نتیجه گرفت که برنامه بیولوژیکی ایالات متحده اهداف دوگانه آشکاری دارد و برای اهداف نظامی نیز در نظر گرفته شده است.


«کنستانتین کوساچف» در ادامه افزود: جغرافیای فعالیت های بیولوژیکی ایالات متحده تصادفی نیست؛ سکوی پرشی برای حمله نظامی احتمالی علیه روسیه در حال ایجاد شدن است. کمیسیون مربوط به آزمایشگاه های زیستی به این نتیجه رسیده است که ایالات متحده آماده تولید و استفاده از سلاح های بیولوژیکی در خارج از مرزهای خود است.


وی در ادامه اضافه کرد: آمریکا عملا تمامی مفاد کنوانسیون منع سلاح های بیولوژیکی را نقض می کند. تلاش های ما تأثیر داشته است، کشورهای بیشتری نسبت به آزمایشگاه های زیستی ایالات متحده در قلمروشان نگران شده اند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار