تاسف دستیار سابق؛

«بردیف» از ترک ایران پشیمان است/ او در تراکتور همه چیز داشت

دستیار سابق قربان بردیف در تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این مربی پشیمان است که به خاطر تیم سوچی همه چیز را در ایران رها کرد.

به گزارش ذاکرنیوز، قربان بردیف در ابتدای این فصل هدایت تیم فوتبال تراکتور ایران را بر عهده گرفت. بردیفِ ترکمن الاصل که در فوتبال روسیه یک مربی باتجربه محسوب می‌شود، قبل از آنکه لیگ برتر ایران به نیم فصل برسد، تراکتور را به مقصد تیم سوچی روسیه ترک کرد؛ آن‌هم در شرایطی که تراکتور وضعیت خوبی در لیگ ایران با او داشت.


با این حال بردیف زمان زیادی در سوچی دوام نیاورد و کمی بیش از سه ماه در این تیم کار کرد.


«ایوان دانیلیانتس» دستیار بردیف در تیم‌های تراکتور، روبین کازان و روستوف به موضوع جدایی بردیف از سوچی پرداخت و گفت: این تصمیم بردیف بوده است. من با او در ارتباط نبودم اما به نظرم او می‌داند که در چنین شرایطی نمی‌توان کار سازنده‌ای کرد. خیلی چیزها آنطور که او تصور می‌کرد پیش نمی‌رفت.


وی ادامه داد: اگر تصمیم برای جذب بردیف از سوی باشگاه است، پس دعوت از چنین فردی و ندادن فرصت کار به او کاملاً کوته فکری بوده است.

«بردیف» از ترک ایران پشیمان است/ او در تراکتور همه چیز داشت ایوان دانیلیانتس (سمت چپ) و بردیف در حال بازدید از امکانات تراکتور

دستیار سابق بردیف با اشاره به وضعیت این مربی در تیم تراکتور قبل از حضور در تیم سوچی گفت: فکر می‌کنم بردیف بیش از همه متاسف و پشیمان است که به خاطر کار در سوچی همه چیز را در ایران رها کرد زیرا جو مساعدی در آنجا وجود داشت. رئیس باشگاه نگرش خوبی نسبت به او داشت. او هر آن چیزی که به او اجازه می‌داد برای مدت طولانی پیشرفت کند را در اختیار داشت اما اقتدار بوریس روتنبرگ که او را به سوچی دعوت کرد، اجازه نداد قربان بردیف از خواسته او امتناع کند. در واقع، معلوم شد که اینها همه حرفهای بدون عمل بوده است.


سوچی در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ روسیه قرار دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار