رئیس اتحادیه تالار پذیرایی قم مطرح کرد:

فعالیت تالارهای پذیرایی قم با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد/وضعیت بهداشتی تالارها را روزانه رصد و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی ،مکان موردنظررا پلمپ می کنیم.

براساس قانون، برگزاری عروسی و مراسم های تحریم در تالارها در شهرهای وضعیت سفید و زردکرونا با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی میتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار ذاکرنیوز از قم، حاج بهرام موسایی ریاست اتحادیه توقف فعالیت تالارهای پذیرایی را فقط تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و افزودبا بررسی های بعمل آمده و جلسات متعددی که باهمکاران بهداشت و آقای اروجی دبیرستاد بحران کرونای استان قم درخصوص ادامه فعالیت تالارهای سطح شهرداشته ایم ونیز با پیگیری های این اتحادیه و باتوجه به وضعیت اقتصادی موجود تصمیم به ادامه فعالیت تالار های پذیرایی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی شده ایم.

موسایی در ادامه گفت:اقدامات تالارها در زمینه نحوه سرو غذا ومیوه به صورت تک پرسی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن سطح و سطوح ونیز محدود کردن زمان برگزاری مراسمات حداکثر 90 دقیقه در دستور کار قرار گرفته است. 

وی همچنین ضمن محدودیت برگزاری پایکوبی و ازدحام درتالار هاواستفاده الزامی مهمانان از ماسک، گفت: کارکنان مجموعه ها می بایست با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی از جمله  استفاده از دستکش و ماسک به ارائه خدمات بپردازند.

درپایان ایشان ضمن تشکر از واحدهای پذیرایی که با رعایت پروتکل های بهداشتی به ادامه خدمات می پردازند افزود:در صورت تخلف ، تالارهای پذیرایی مورد نظر را پلمپ می نماییم.

پایان خبر/65854/فهیمه جاریانی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار