کشف ۵۶ کیلوگرم موادمخدر از خودروی سواری در زنجان

 سرهنگ رحیم رفیعی گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور اتوبان قزوین - زنجان مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران با مراقبت پیرامونی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی دقیق از آن مقدار ۵۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رفیعی تصریح کرد: در این عملیات تعداد ۲ نفر قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و خودرو توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در از همه همشهریان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مبنی بر خرید و فروش یا حمل و نگهداری موادمخدر موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه باموادمخدر استان گزارش کنند.


توقیف انواع کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در پی اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش ریالی ۲۶۰ میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ حسین بدری افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مقابله با کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی از ۲ دستگاه خودرو سواری شوتی و یک دستگاه خودرو کامیونت خاور و یک دستگاه کامیون باری مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق خارجی کشف کردند.

وی در خصوص اقلام توقیف شده از این خودروها به تعداد ۲۱۶ عدد قوری استیل خارجی، سه هزار و ۹۵۰ عدد انواع مواد شوینده، ۶۰ دستگاه آب میوه گیری، چهار عدد زودپز و ۱۰ دستگاه کنتاکتور برق خارجی و تعداد ۱۸۷ طاقه (۵۰۱۹ متر) پارچه و تعداد ۵۶۰ ثوب البسه خارجی اشاره کرد.

بدری تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای توقیف شده را ۲۶۰ میلیاردریال برآورد کردند که در این راستا چهار نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار