رفع خطر از گردنه اسدآباد با ایجاد 14 کیلومتر حفاظ میانی

استاندار همدان از روشنایی مسیر گردنه‌ اسدآباد و ایجاد حفاظ میانی به مسافت 14 کیلومتر خبر داد و گفت: این اتفاقات در دولت سیزدهم به نتیجه رسیده و باعث رفع نگرانی وقوع مخاطرات و تصادفات شده است.
- اخبار استانها -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در چهارمین روز از دهه فجر و با حضور در شهرستان اسد‌آباد، اظهار‌ داشت: رفع نقاط حادثه‌خیز با تأکیدات رئیس‌ جمهور در دستور کار قرار گرفته و از 52 نقطه‌ی حادثه‌خیز شناسایی شده در راه‌های استان همدان 21 نقطه کاملاً رفع شده و رفع 10 نقطه‌ حادثه‌خیز دیگر نیز پیشرفت 80 درصدی دارد.

وی همچنین افزود: آیین بهره‌برداری از یک واحد مسکونی به نمایندگی از 93 واحد طرح نهضت ملی مسکن روستایی با اعتبار 45 میلیارد و 600 میلیون تومان در شهرستان اسدآباد امروز انجام شد و از اجرای طرح هادی روستای وندرآباد به نمایندگی از 85 پروژه در سطح استان با اعتبار 153 میلیارد تومانبهره‌برداری به عمل آمد.

استاندر همدان همچنین از آغاز عملیات اجرایی آموزشگاه بهورزی و آزمایشگاه مرکز بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی اسدآباد خبر داد و عنوان کرد: این آموزشگاه به مساحت 1600 مترمربع و با 17 میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد.

در ادامه این سفر شهرستانی نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از افتتاح واحد صنایع تبدیلی تولید شیره‌خرما در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت 500 تُن و با سرمایه‌گذاری 9 میلیارد تومانی در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید امروز افتتاح شد.

سید مجتبی‌ حسینی افزود: امسال تلاش شده است تا با هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان و با دست به دست هم دادن با وجود برخی موانع و محدودیت‌ها، خدمات شایانی را به مردم شهری و روستایی ارائه دهیم که نمود این مهم را می‌توان در افتتاح طرح مهم اقتصادز و خدماتی در ایام الله دهه فجر مشاهده کرد.

وی همچنین به بهره‌برداری از واحد تولیدی بره‌ی پرواری با ظرفیت 300 رأس و با سرمایه‌گذاری 4 میلیارد و 100 میلیون تومانی در شهرستان اسد‌آباد در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر اشاره و ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی که با توانایی های زیاد، از اعتبارات و توان خود برای پیشرفت و توسعه اقتصادی استفاده می کند، همواره دغدغه دولت مردمی سیزدهم بوده و در همین راستا نیز استان تمام قد از فعالان و سرمایه‌گذاران پروژه‌های مختلف اقتصادی حمایت خواهد کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار