فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س):

مردم در جمهوری اسلامی نور چشم مسئولان هستند

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس در سوریه گفت: در کشور ما که نظامش بر پایه جمهوری اسلامی است، مردمش به عنوان نور چشمان مسئولان دارای ارزش و عظمت هستند.

 به گزارش ذاکرنیوز، سردار سرتیپ پاسدار رحیم نوعی اقدم در دومین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت گلستان با بیان اینکه مردم آقا و ولی‌نعمت مسئولان هستند، اظهار کرد: امروز در کشور ما که نظامش بر پایه جمهوری اسلامی است، مردمش به عنوان نور چشمان ما دارای ارزش و عظمت هستند.


فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس در سوریه گفت: ما در مسیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب، فدایی مردم هستیم تا یک تار موی کودک کودکستانی ایرانی در غبار اندوه و غم ننشیند.


نوعی‌اقدم با بیان اینکه پیام شهدا صداقت و پاکی است دل به خدمت دادن است، گفت: بنا به سخنان سیدحسن نصرالله مبنی بر اینکه حاج قاسم بدون اجازه رهبر معظم انقلاب آب نمی‌خورد، نشان می‌دهد حاج قاسم محبوب و سرباز ولایت و نیز قهرمان شجاعت و عاشق عشقش رهبر معظم انقلاب بود.


وی یادآور شد: زمانی که حاج قاسم در یکی از عملیات‌ها بر پیشانی‌ام بوسه‌ای زد که گرمای لبانش همچنان بر پیشانیم حس می‌شود، جمله‌ای زیبا مبنی بر این‌ سرباز باکری مثل شهید باکری عمل می‌کند، برایم‌ به یادگار گذاشت.


در این مراسم میثم مطیعی به مداحی و نوحه‌خوانی پرداخت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار