پنج هزار بسته کمک آموزشی در مناطق محروم کرج توزیع شد

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج بیان داشت: جهادگران بسیجی این ناحیه در اجرای طرح شهیدحاج «قاسم سلیمانی» اقدام به تهیه و توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر و کمک آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار این ناحیه کردند.

سرهنگ پاسدار مجید زنجانی روز شنبه در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: این بسته ها شامل انواع نوشت افزار و به همراه تعدادی تبلت بود که با همکاری گروه های جهادی لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

وی بیان داشت: طرح شهید حاج « قاسم سلیمانی» طرحی مشترک بین سازمان بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا است که بخش درمان آن به وزارت بهداشت و بخش حمایتی نیز توسط  بسیج انجام می شود.

وی افزود:، جهادگران در بخش درمان کووید ۱۹ با اجرای طرح خانه به خانه به در منازل شهروندان رفته و اقدام به پایش اهالی منزل و غربالگری می کنند و در صورت شناسایی فرد بیماری در منزل، گزارش را به بهداشت و درمان ارایه می دهند تا برای درمان وی اقدام کنند.

زنجانی اظهار داشت: همچنین در بخشی از طرح خانه به خانه از وضعیت تحصیلی فرزندان نیز آگاهی یافته تا در صورت مشکل در آموزش آنلاین و بسته های آموزشی حمایت های لازم انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج از شهروندان کرجی خواست تا با گروه های جهادی که به در خانه هایشان می آیند همکاری داشته باشند تا طرح با موفقیت به پایان برسد و ویروس منحوس کرونا شکست دهیم.

وی یادآور شد که در اجرای طرح حمایتی به دنبال این هستیم که هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن لوازم از تحصیل بازنماند که در اجرای طرح خانه به خانه ای که جهادگران انجام می دهند اقدام به پایش دانش آموزان برای تحصیل می کنیم تا به این هدف خود با کمک خیرین برسیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار