واکنش رئیس سابق امنیت انتخابات آمریکا به اتهامات ترامپ

یک مقام امنیت سایبری آمریکا که توسط دونالد ترامپ برکنار و اخراج شده بار دیگر از اتهامات مطرح شده توسط ترامپ و متحدانش درباره انتخابات، انتقاد کرده است.
- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کریس کربز مدیر سابق امنیت سایبری وزارت امنیت داخلی و آژانس امنیت زیرساخت آمریکا که به خاطر گفتن اینکه "انتخابات 3 نوامبر ایمن ترین انتخابات در تاریخ ایالات متحده بوده" از سوی دونالد ترامپ اخراج شده است، روز جمعه در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس گفت: اتهامات مطرح شده از سوی ترامپ و متحدانش درباره تقلب گسترده در انتخابات، مسخره است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: این اتهام که ماشین های رای گیری توسط کشورهای خارجی دستکاری شده است، کاملا بی پایه و اساس است.

ترامپ: کل دنیا به انتخابات آمریکا می‌خندد/ اگر مجمع گزینندگان بایدن را انتخاب کند، کاخ سفید را ترک خواهم کرد

 

سیدنی پاول وکیل ترامپ که همین اواخر رابطه خود را با تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا قطع کرده است، این تئوری توطئه را مطرح کرده است که سامانه های انتخاباتی که در ونزوئلا ایجاد شده، در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به نفع جو بایدن عمل کرده است.

کربز افزود: همه آرا در ایالات متحده آمریکا در همین کشور شمارش شده است. هیچ شواهد و سند و مدرکی وجود ندارد که ماشین های رای گیری توسط یک قدرت خارجی، دستکاری شده است. اینها تنها اتهامات مسخره‌ای هستند که مطرح شده است.

برخی رسانه های خبری اعلام کرده‌اند که جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری موفق به کسب 306 رای الکترال شده که این رقم بالاتر از 270 رای الکترال لازم برای راهیابی به کاخ سفید است.

دونالد ترامپ نیز که پیش از این در پیامی توئیتری تأکید کرده است که به هیچ وجه امکان ندارد جو بایدن 80 میلیون رأی کسب کرده باشد، این بار در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: بایدن فقط زمانی می‌تواند به عنوان رئیس‌جمهور وارد کاخ سفید شود که بتواند ثابت کنند آرای مضحک 80 میلیونی‌اش با تقلب و اقدامات غیرقانونی به دست نیامده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار