واکنش انصارالله یمن به ترور فخری زاده

جنبش انصارالله یمن در واکنش به ترور دانشمند برجسته کشورمان اعلام کرد که این جنبش بر حق تهران در پاسخ به طراحان و اجرا کنندگان این جنایت تاکید دارد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا به نقل از شبکه المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای ترور محسن فخری زاده، دانشمند برجسته کشورمان را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است که انصارالله یمن بر حق تهران در پاسخ به تمام طراحی کنندگان و اجرا کنندگان این جنایت تاکید می کند.

انصارالله یمن اعلام کرد که جنایت های ترور دانشمندان بزرگی در سطح فخری زاده، در راستای تلاش دشمنان برای از بین بردن نخبه های علمی امت اسلامی است تا در انحصار خودشان بمانند اما به خواست خداوند، ناکام خواهند ماند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا، بعد ازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار