‌رونمایی از پوستر فیلم‌ها در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر ؛

هت‌تریک فیلم سینمایی در رونمایی از پوستر

تهران- ایرنا- در فاصله یک هفته مانده به آغاز برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آثار حاضر در جشنواره آخرین تدارک خود را برای آماده سازی و نمایش پشت سر می‌گذارند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرنگار سینمایی ایرنا، نخستین فیلمی که این روزها و در آستانه جشنواره فجر از پوستر خود رونمایی کرده ستاره بازی است که توسط محمد موحدنیا طراحی شده، رونمایی شد.

ستاره بازی به نویسندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی علی سرتیپی، این روزها مراحل فنی را برای نمایش در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر پشت سر گذاشته و قرار است برای اولین بار در این رویداد رونمایی گردد.

در آستانه آغاز جشنواره فیلم فجر از پوستر فیلم سینمایی ستاره بازی، فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی و با حضور مایکل مدسن، علی مصفا و شبنم مقدمی بازیگران این فیلم هستند.

فرهاد اصلانی، مایکل مدسن، شبنم مقدمی، مارشال منش و ملیسا ذاکری در کنار  لیندا جویز، هاوارد رسنزتین، دان لیست، هیدی کدنبر، دان فورد، جان ویلر، حسن صنعتی، سامان اصلانی، هستی جوادی در ستاره بازی نقش آفرینی می‌کنند.

«زد و بند»

دیگر فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر زد و بند است که امروز از پوستر این فیلم نیز رونمایی شد. زد و بند به کارگردانی و نویسندگی داوود نوروزی پس از راه‌یابی به بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. محمد کیانی طراح پوستر را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان زد و بند آمده است: در هیاهوی بی‌اندازه جامعه، هستند افرادی که کارشان را با زد و بند پیش می‌برند و آدم‌های قصه ما نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمدعلی کیانی، علی نکته‌سنج، سارا احمدی، مهدی ربیعی، ثنا کیانی، محسن ملکی و سیدمهرداد ضیائی نقش‌آفرینان زد و بند هستند.

«برای مرجان»

پوستر فیلم سینمایی برای مرجان به ‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد پس از راه‌یابی به بخش «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. بهداد صالحی طراح پوستر این فیلم است.

برای مرجان یک فیلم در ژانر جنایی است که برای روایت آن، کارگردان وارد بیان یک ماجرای پلیسی نشده، بلکه اِنسان‌ها و تصمیمات‌شان در پیکره شهری شلوغ را جان‌مایه کارش قرار داده است.

در خلاصه داستان برای مرجان آمده است: خوشبختی توی رابطه، یه‌چیز کاملاً شانسیه؛ شاید اینکه دیگران از ما بترسن و مجبورشون کنیم که با ما بمونن، قابل‌اطمینان‌تر از این باشه که عاشقمون باشن.

پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، برزو ارجمند، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون پور، امید روحانی، مریم بوبانی، محمد علایی و با حضور جمشید هاشم‌پور نقش‌آفرینان برای مرجان هستند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار