بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۳۰ آبان؛

نمایی از سریال «من یک مستأجرم» که ندیده اید/ خوشحالی آقای بازیگر از ازدواج مهدی پاکدل

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

.به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

کادوی عجیب علی ضیاء برای تولد یک سالگی کرونا/ هاشم و سهراب «از سرنوشت» در یک قاب/ درخواست خواننده ماکان بند از هوادارانش

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

حمید گودرزی، هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون که در حال حاضر برنامه «کودک شو» در شبکه نسیم را نیز اجرا می‌کند به مناسبت تولدش پستی را در اینستاگرام منتشر کرد.

"تولدم مبارک. از خانم نارویی که هر ساله من رو واقعا سورپرایز میکنن خیلی ممنون تولدم پیشاپیش مبارک دو روز مانده تابه دنیا آمدن داش حمید"

تولد حمید گودرزی

 

نیما کرمی، مجری با سابقه برنامه‎های تلویزیونی با انتشار تصویری جالب از فرزندش در صفحه اینستاگرام نوشت:

"وی اینگونه و درازکشیده بر روی میز کارتون نگاه میکنه"

پست جدید نیما کرمی

 

نگار  فروزنده، بازیگر سینما و تلویزیون تصویری قدیمی از عوامل سریال پرطرفدار «من یک مستأجرم» را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

پشت صحنه من یک مستاجرم

 

محمد علیزاده، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ با اشاره به زحمات بی دریغ کادر درمان در دوران مقابله با کرونا، استوری تأمل برانگیزی را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

استوری قابل تامل محمد علیزاده

 

حامد کمیلی، چهره شناخته شده سینما و تلویزیون در آخرین فعالیت اینستاگرامی خود استوری جالبی را منتشر کرد.

استوری جالب حامد کمیلی

 

بهمن دان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون تصاویری از بانوان هنرمند سینما و تلویزیون ایران که دیگر در میان ما نیستند را به اشتراک گذاشته است.

بانوان درگذشته سینمای ایران

فاطمه گودرزی، هنرپیشه باسابقه سینما و تلویزیون به مناسبت یک ساله شدن ویروس منحوس کرونا استوری زیر را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

تولد یک سالگی کرونا

 

امیر آقایی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری زیر در اینستاگرامش ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ور، بازیگر سینما و تئاتر را تبریک گفته و از این بابت ابراز خوشحالی کرد.

تبریک امیر اقایی به مهدی پاکدل

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار