فرمانده بسیج مستضعفین:

مشکلات به تاسی از مکتب حاج قاسم قابل حل خواهند بود

رفسنجان - فرمانده بسیج مستضعفین گفت: اگر به تاسی از شهید حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان شویم مشکلات امروز به تاسی از مکتب حاج قاسم قابل حل خواهند بود.

به گزارش ذاکرنیوز، سردار غلامرضا سلیمانی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی مرد میدان در ۶۳ روستای استان کرمان در روستای زین‌آباد رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود او با هدایت رزمندگان جبهه‌های مقاومت و با هدایت مدافعان حرم با لشکرهای سیاهی و تاریکی و جهل و ظلمت جنگید تا صلح و آزادگی در جهان برقرار بماند و توانست در این راه پیروزی را از آن اسلام عزیز کند.


وی بیان کرد: امروز ما شاهد هستیم که دشمنان اسلام در حال خارج شدن از منطقه هستند آنها شکست را پذیرفتند و به شکست خود اعتراف کردند صدای شکسته شدن عمودهای رژیم صهیونیستی نیز شنیده می‌شود. آنها هم به پایان موجودیت خود نزدیک شده‌اند و در سخن سرکردگان رژیم صهیونیستی بحث از بقای موجودیت است، بخثی از مشروعیت ندارند.


وی ادامه داد: ساکنان سرزمین‌های اشغالی آماده‌اند که در شرایطی که فراهم می‌شود به وطن خود بازگردند، رزمندگان یمن در آستانه پیروزی نهایی هستند هر جای منطقه اعم از سوریه فلسطین لبنان پیروزی‌های این فرمانده بزرگ به صورت برجسته دیده می‌شود.


فرمانده بسیج مستضعفین با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی یعنی مکتب بسیج انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و مکتب رهبر انقلاب و مکتب انقلاب اسلامی ملت ایران، تصریح کرد: مکتب حاج قاسم مکتب ملت ایران است و امروز ملت ایران این افتخار را دارد که افتخار جهان اسلام از دیار کریمان و این خطه ولایتمدار برخاسته است‌.


سردار سلیمانی با قدردانی از فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، ادامه داد: نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی برای این پروژه‌ها و خدماتی که در دستور کار قرار دارد که مردم با بهره مندی از این خدمات شاهد کاهش مشکلات خود باشند جای شکرگزاری و قدردانی داند و از همه مسئولان برای اجرای پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای استان قدردانی می‌کنم.


ظرفیت حل مشکل کم آبی را داریم


فرمانده بسیج مستضعفین اظهار کرد: ما برای حل مشکلات خودمان همه ظرفیت‌ها را در اختیار داریم و ایران یکی از کشورهای بی نظیر از جهت در اختیار داشتن ظرفیت‌های متنوع و گوناگون است.


وی ادامه داد: البته نارسایی‌هایی هم داریم، جزو اقلیم‌های گرم و خشک دنیا محسوب می‌شویم، در سال‌هایی که نزولات جوی کم شود در زندگی مردم کشاورزان و باغداران که زحمتکش ترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند، اثرگذارتر است.


سردار سلیمانی بیان کرد: در اقلیم کرمان که خشک‌تر و کم بارش تر است این تأثیر بیشتر دیده می‌شود اما بدین معنا نیست که ظرفیت حل این مشکل را نداریم اما همان طور که در دستور کار دولت قرار گرفته انتقال آب از دریای عمان به نقاط مرکزی کشور نیز انجام می‌شود.


وی با اشاره به تحقق دولت اسلامی در همه جنبه‌ها و تحقق مردم سالاری در همه جنبه‌ها، ابراز داشت: البته با الگوهای خشک و دیوان سالار نمی‌توان کاری کرد باید با الگویی با تاسی و بر گرفته و درس آموخته شده از مکتب حاج قاسم یه میدان حل مشکلات برویم مانند یک جبهه واحد، برای اینکه مردم ببینند حل مشکلاتشان به سرعت در دستور کار قرار گرفته و همه ما وظیفه داریم برای حل مشکلات مردم به میدان بیاییم.


سردار سلیمانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در پیام امسال خود خطاب به فرزندان بسیجی فرمودند در میدان‌ها عمومی ملت ایران فداکاری کنید، ما در سپاه و بسیج همه ظرفیت‌های خود را به میدان خواهیم آورد با مسئولان وزارتخانه‌ها و دولت که اولویت اصلی آن حل مسائل مردم استهماهنگی به عمل آوردیم.


وی ادامه داد: در آبرسانی و در جهت بهره وری در تولید محصولات کشاورزی، هم در جهت رفع آسیب از صنایع متوسط و کوچک به عنوان پشتیبانی و مانع زدایی، تولید مسکن برای محرومان و… فهرست متنوعی از اولویت‌های کشور که اولویت‌های ملت ایران است کمک کنیم.


وی بیان کرد: فرمانده دل‌ها و افتخار ملت ایران و جهان اسلام توانست آنچنان پیروزی‌هایی را خلق کند که در ابتدا باورش مشکل بود. اگر به تاسی از شهید حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان شویم مشکلات امروز به تاسی از مکتب حاج قاسم قابل حل خواهند بود.


فرمانده بسیج مستضعفین تاکید کرد: این یک الگوی موفقیت که بارها ما آن را آزموده‌ایم، ملت ایران هرگاه با این الگو به میدان رفته موفق بوده و این الگو را حتماً استفاده خواهیم کرد، با هم افزایی دستگاه‌های مسئول در استان و شهرستان با همت نیروهای فداکار و گوش به فرمان رهبر انقلاب، نیروهای جهادی بسیج و خیران و واقفان که در پروژه آبرسانی هفته بسیج که ۶۳ روستا را شامل می‌شود، این موضوع مشاهده شد.


سردار سلیمانی اضافه کرد: در پروژه‌های آبرسانی خراسان جنوبی نام واقف عزیز آقای ابراهیمی به میان آمد و نشان می‌دهد این مردان نیک در کشور به مسائل هم میهنان حساس هستند ما هم در تلاش هستیم نیات واقفان به نحو احسن به منصه ظهور برسد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار