در استان صعده؛

مردم یمن در حمایت از جنبش «أنصارالله» تظاهرات گسترده برپا کردند

مردم یمن امروز در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی خواندن جنبش «أنصارالله» دست به برپایی تظاهرات گسترده در استان «صعده» زده و آن را به شدت محکوم کردند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، مردم یمن امروز دوشنبه اقدام به برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی در استان «صعده» کردند. این تظاهرات در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی خواندن جنبش «أنصارالله» برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در تظاهرات ضد آمریکایی در استان صعده با سر دادن شعارهایی علیه ایالات متحده آمریکا، حمایت کامل خود از جنبش أنصارالله و نیز ارتش و کمیته های مردمی یمن را اعلام کردند.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهای ضد آمریکایی و ضد سعودی نوشته شده بود، تأکید کردند که همچنان به حمایت های خود از جنبش أنصارالله در نبرد با تجاوزگری های عربستان سعودی ادامه می دهند.

پیشتر مقامات ایالات متحده آمریکا در اقدامی خصمانه نام جنبش «أنصارالله» یمن را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند. جنبش أنصارالله یمن در واکنش به این اقدام اعلام کرد که حملاتش به اهداف تجاوزکاران متوقف نخواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار