مدیرکل امور مالیاتی مازندران در سامانه سامد پاسخگوی مردم است

ساری - ایرنا - مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران اعلام کرد که در روز اول بهمن ماه امسال مدیرکل امور مالیاتی استان با حضور در مرکز ارتباط مردم با دولت (سامانه سامد) پاسخگوی سئوالات مردم است.

روابط عمومی استانداری مازندران روز دوشنبه به نقل از عزت‌الله هاشم‌زاده افزود که طبق برنامه زمان‌بندی، پیش‌تر اعلام شده بود که مدیرکل راه آهن شمال در روز اول بهمن ماه پاسخگوی پرسش های مردم است که به علت مشغله کاری این مسئول، مدیرکل امور مالیاتی مازندران در این روز با حضور در مرکز سامد ، به پرسش های شهروندان پاسخ می دهد.

وی مدت زمان حضور مدیرکل امور مالیاتی مازندران در سامانه سامد را ۲ ساعت اعلام کرد و از شهروندان خواست تا پرسش های خود را از طریق تماس با تلفن گویایی ۱۱۱ مطرح کنند.

هاشم زاده گفت : فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم آورده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری مرکز استان مستقر هستند پیگیر کارهای اداری خود باشند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران توضیح داد که سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسوولان است و در مدت فعالیت خود، عملکرد و بازخورد مطلوبی داشته است. 

هاشم‌زاده زاده افزود: بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده، مدیران دستگاه های اجرایی که در مقایسه با سایر نهادها، ارباب رجوع بیشتری دارند به مرکز سامد فراخوانده می‌شوند و در مدت حضورشان نیز به تماس‌های تلفنی مردم پاسخ می‌دهند. 

طبق برنامه ریزی استانداری مازندران ، تمامی شهروندانی که پرسش ها و درخواست های خود را با مدیران استانی در سامانه سامد مطرح می کنند ، پس از پایان  هر تماس تلفنی کد رهگیری به آنان داده می شود تا نتیجه درخواشتشان را در سامانه سامد پیگیری کنند.

جدول تاریخ حضور مدیران در مرکز ارتباط مردم و دولت  (سامد) مازندران در ماه بهمن متعاقبا اعلام می‌شود.


 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار