عضو شورای شهر تذکر داد؛

مأخذ آمار متوفیان کرونا باید مراجع رسمی جمهوری اسلامی باشد

عضو شورای شهر تهران گفت: استفاده از ماخذها باید متناسب با سیاست‌های رسمی جمهوری اسلامی باشد و ارجاع دادن به مرجع و ماخذی فاسق مانند بی بی سی کار اشتباهی است.

به گزارش ذاکرنیوز، علیرضا نادعلی نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در هشتمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش توسط مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: در ابتدا جا دارد از آقای خال و پرسنل بهشت زهرا (س) تشکر کنم البته بنده سال‌ها است آقای خال را می‌شناسم و پیش از اینکه وارد شورا شویم در خانواده شهدای فاطمیون با ایشان همکاری داشتیم.


وی افزود: نکته‌ای که در این گزارش باید مورد توجه قرار گیرد این است که ارجاع دادن به رفرنس و مرجع و ماخذی فاسق مانند بی بی سی کار اشتباهی است. در یک نهاد رسمی جمهوری اسلامی، رسانه‌ای که ما آن را فاسق می‌دانیم و بسیاری از حقایق و غیر حقایق را با هم مخلوط می‌کند و ارگان رسمی خبری روباه پیر است نباید مرجع و رفرنس معرفی شود.


نادعلی گفت: اگر در کشورهای مسلمان در خصوص آمار اموات کرونایی خبری می‌دهند ممکن است صحت داشته باشد یا نه و استناد ما به این آمار ما را به ناکجا آباد می‌برد و لذا شیوه نامه استفاده از ماخذها باید متناسب با سیاست‌های رسمی جمهوری اسلامی باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار