قزوین در جشنواره ملی مزین به نام « شهید حاج قاسم سلیمانی» برتر شد ‌

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: جوانان و نیروهای افتخاری جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در جشنواره ملی رفیق خوشبخت که مزین به نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» ما 7 عنوان برتر را از آن خود کردند.
- اخبار استانها -

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و برای تبیین مکتب شهید سلیمانی برگزار شده بود، اظهار داشت: جوانان و نیروهای افتخاری جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در جشنواره ملی رفیق خوشبخت که مزین به نام «شهید سردار قاسم سلیمانی» ما 7 عنوان برتر را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: کسب این 7 عنوان از استان قزوین در 2 بخش شعر و خوشنویسی صورت گرفته که در آیین اختتامیه این جشنواره ملی که بعد اظهر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد، از آنها تجلیل می‌شود.

آصفی ادامه داد: بیش از 43 هزار اثر هنری در بخش‌های مختلف شعر، روایت، پوستر، فیلم کوتاه و غیره در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما شرکت کردند که بیش از 1800 اثر از استان قزوین در این جشنواره مشارکت داشتند.

برگزیدگان جشنواره "رفیق خوشبخت ما" معرفی شدند/ رتبه ویژه به گروه "نسیم رحمت" رسیدمهلت ارسال آثار به جشنواره "رفیق خوشبخت ما" تمدید شدجشنواره سرود "رفیق خوشبخت ما" با محوریت شهید سلیمانی برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین با اشاره به برپایی در پویش چلچراغ که با نیت انجام یک اقدام مثبت توسط جوانان به نیت شهید سلیمانی، همراه با جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما برگزار شد، گفت: در برگزاری این پویش هم قزوین جزو استان‌های منتخب و شایسته تقدیر شناخته شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما، بعداظهر امروز سه شنبه 12 اسفند ماه با حضور خانواده شهید سردار سلیمانی و رئیس مجلس شورای اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود و در حاشیه آن نمایشگاهی از آثار برگزیده، بر پا می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار