طرح چهلچله انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان از برگزاری طرح چهلچله انقلاب اسلامی با عنوان چهل فجرآفرین در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی صبح امروز در کارگروه بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر قرار داریم.

وی با بیان اینکه امسال ایام‌الله دهه فجر با سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) مصادف شده است گفت: برنامه‌های دهه فجر و بزرگداشت مقام زن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با جمعیت محدود برگزار خواهد شد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه در این ایام با تجربه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی سعی شده برنامه‌هایی پیشنهاد شود افزود: طرح چهلچله انقلاب اسلامی با عنوان چهل فجرآفرین به مناسبت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت مقام زن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه از یازدهم تا هفدهم بهمن در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار می‌شود ادامه داد: پویش بچه‌های حاج قاسم از سالگرد شهید سلیمانی در استان کرمان آغاز شده است.

حسینی با اشاره به اینکه این طرح قرار بود تا 15 بهمن ماه در استان کرمان اجرایی شود و به‌دلیل استقبال خوبی که از آن شده برگزاری آن تا 15 اسفندماه تمدید می‌شود گفت: در پویش بچه‌های حاج قاسم از کودکان نیازمند و بدسرپرست در استان حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهیدان به ویژه مادران شهدای مفقودالاثر از دیگر برنامه‌های کارگروه بانوان ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر استان کرمان است افزود: دیدار استاندار کرمان با زنان نخبه استان و تجلیل از زنان اسوه نیز در هفته بزرگداشت مقام زن در کرمان انجام می‌شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه راه شهیدان ادامه دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر احیای ارزش‌های انقلابی و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا تأکید دارند گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب اسلام و امامین انقلاب اسلامی بوده و این یک ظرفیت عظیم و جاذبه برای حضور نسل جوان است.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های حاج قاسم وجود یک خانواده الگو و اسوه است افزود: وجود همسری بزرگ در کنار حاج قاسم و مادری که حاج قاسم در دامن آن مادر پرورش یافته و حاج قاسم سلیمانی شده است بسیار اهمیت دارد.

مراسم 12 بهمن سالروز ورود امام(ره) در استان کرمان برگزار می‌شودبرنامه‌های ‌ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان با رویکرد کاملا مردمی برگزا‌ر می‌شوداستاندار کرمان: ایام دهه فجر بهانه‌ای برای برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه شود

حسینی با اشاره به اینکه مادران ما باید در راستای تربیت فرزند مهدوی تراز انقلاب اسلامی کار کنند گفت: وارد 42 سالگی انقلاب اسلامی می‌شویم و خانواده نقش بسیار مهمی در تربیت فرزند با فرهنگ مهدویت دارد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند برای بحث خانواده برنامه داشته باشند تا یک جریانسازی شود ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موضوع خانواده یک اصل است و باید روی این موضوع خیلی کار شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار