شکایت وزارت دادگستری آمریکا از هم‌پیمان ترامپ

وزارت دادگستری آمریکا از "راجر استون"، نزدیک دونالد ترامپ شکایت کرده و گفته، او حدود دو میلیون دلار در قالب مالیات بر درآمد فدرال پرداخته نشده، بدهکار است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، در این شکایت ثبت شده نزد دادگاهی فدرال در فلوریدا ادعا شده که استون و همسرش نیدیا، از یک شرکت تجاری به منظور "محافظت از درآمد شخصی‌شان در برابر جمع آوری اجباری محافظت کرده و به رغم بدهکار بودن میزان دو میلیون دلار در قالب مالیات‌ها، منافع و جریمه‌های نپرداخته، به تامین مالی یک سبک زندگی مجلل پرداخته‌اند."

استون در پاسخ گفته، صورتحساب مالیاتی او سالهاست که علنا مشخص بوده و ادعاها درباره برخوردار بودنش از سبک زندگی مجلل را "یک جوک خنده دار" خواند.

استون در بیانیه‌ای گفت: "این یک نمونه دیگر از اقدام دموکراتها در استفاده از وزارت دادگستری به عنوان اسلحه در نقض حاکمیت قانون است. من با این اتهامات دارای انگیزه سیاسی مبارزه خواهم کرد و من بار دیگر پیروز خواهم شد.

استون ۶۸ ساله یک عامل سیاسی جمهوریخواهان و از بابت لباسهای خاصش و داشتن یک تتو از ریچارد نیکسون، رئیس جمهور اسبق آمریکا روی پشتش مشهور است.

استون به ترامپ زمانی که او در مقام یک سازنده املاک در سال ۲۰۰۰ به نامزدی برای ریاست جمهوری اشاره کرد، مشاوره می‌داده و در کمپین موفق سال ۲۰۱۶ ترامپ نیز برای مدت کوتاهی کار کرد.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار