شهادت یک مکتب است

امام جمعه بروجرد گفت: شهادت یک مکتب است.

حجت الاسلام سید علی حسینی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح و روسای ادارات که امروز دوم مهرماه صورت گرفت، با اشاره به هفته دفاع مقدس و اینکه شهادت، خود یک مکتب است، اظهار کرد: این مکتب امروز به برکت انقلاب اسلامی در دنیا معنا پیدا کرده است.

وی با ذکر این مطلب که هر ملتی که با مکتب شهادت آشنا شد، عزت و سربلندی پیدا کرد، تصریح کرد: فرهنگ شهادت امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرده است و بسیاری از کشورها با همین فرهنگ در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان مقاومت می‌کنند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب ایران، همه مردم و مسئولان کشور زیر سلطه آمریکایی‌ها بودند و بدون اجازه نمی‌توانستند کاری انجام بدهند اما امروز جمهوری اسلامی ایران را در اوج اقتدار و استقلال می‌بینیم.

حسینی اضافه کرد: در زمان شاه و قبل از انقلاب مردم در اوج ذلّت بودند و الان در عزت و افتخار. کشورهای همسایه در ذلّت فرمان‌بردار کشورهای بیگانه و آمریکا خبیث هستند.

وی با تأکید بر اینکه مردم به‌خوبی دریافته‌اند امنیت در این کشور حاصل رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش بود، افزود: تمام رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل در طول هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن برای حفظ امنیت این کشور از سر عشق به امام وطن و ارزش‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران پا به میدان گذاشتند و بر اساس تکلیف الهی و شرعی و رضایت خدا ایثار کردند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شهید سردار اسلام قاسم سلیمانی به‌عنوان سردار ملی در کمال سادگی زیست و گام‌به‌گام در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشید و با نوشیدن شربت شهادت پاداش خود را گرفت، تصریح کرد: اخلاص در عمل یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار