سه تورنمنت فوتبالی دیگر در قاره کهن قربانی کرونا شدند

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) با توجه به ابهامات و مخاطرات مرتبط با پاندمی کرونا، تصمیم به لغو تعدادی دیگر از رقابت‌های فوتبالی و فوتسالی قاره کهن در سال ۲۰۲۱ گرفت.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایرنا، ای‌اف‌سی همگام با تصمیم فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) مبنی بر لغو جام جهانی زیر ۱۷ و ۲۰ سال، در کمال بی‌میلی تصمیم گرفت تا رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا بحرین و زیر ۱۹ سال ازبکستان را لغو کند.

دوره بعدی هر دو تورنمنت مذکور در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشورهای قبلی برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال ازبکستان از رقابت‌های زیر ۲۰ سال آسیا و فدراسیون فوتبال بحرین از مسابقات زیر ۱۷ سال قاره کهن میزبانی خواهند کرد.

ای‌اف‌سی همچنین تصمیم گرفت تا رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا را در کویت و همچنین فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا را در تایلند که به ترتیب قرار بود در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برگزار شود، لغو کند. کویت و تایلند میزبانی ادوار بعدی این مسابقات را برعهده خواهند داشت و براین اساس کویت در سال ۲۰۲۲ و تایلند در سال ۲۰۲۳ از رقابت‌های مذکور میزبانی خواهند کرد.

نهاد اداره کننده فوتبال آسیا همچنین نسبت به برنامه ریزی مجدد مراحل انتخابی رقابت‌های زیر ۲۰ سال و ۱۷ زنان آسیا در سال ۲۰۲۲ اقدام کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار