حسن عابدینی نوشت:

سرانجام پیوند خوردن جهالت و طمع داخلی سوریه با فتنه غربی، عربی و عبری

حسن عابدینی، خبرنگار تلویزیون و کارشناس سیاسی در صفحه توئیتر خود از فتنه غربی، عربی و عبری نوشت که همراه با جهالت و طمع داخلی سوریه را سه دهه عقب برد.

به گزارش ذاکرنیوز، کمتر کسی در خاورمیانه است که نام داعش را نشنیده باشد. گروهی تکفیری و تروریستی که توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و با کمک چند کشور فتنه افروز منطقه ایجاد شد. داعشیان هدف خود را ایجاد خلافت اسلامی از شام تا خراسان اعلام کرده بودند. به پیر، جوان، زن و کودک رحم نمی‌کردند. همه را می‌کشتند، سر می‌بریدند و خانه ها، مساجد و اماکن باستانی را به آتش کشده یا تخریب می‌کردند.

 


کشور سوریه یکی از کشور‌هایی بود که طی چند سال درگیر مبارزه و جنگ با داعش بود. طی این چند سال جنگ با سوریه خسارات زیادی به سوریه وارد شد. یکی از مکان‌هایی که به آن خسارت وارد شد مسجد اموی سوریه بود. این مسجد جایی بود که تروریست‌ها در آن سنگر داشتند. حسن عابدینی کارشناس سیاسی و خبرنگار تلویزیونی با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود در مورد این مسجد و سوریه نوشت:


«مسجد اموی حلب قدمتی ۷۰۰ ساله دارد. گروه‌های تروریستی تکفیری ۵ سال در این مکان سنگر گرفته بودند. شرارت پیشگان غربی، عربی و عبری با بهره گیری از جهالت یا تحریک طمع داخلی، دست کم سه دهه سوریه را به عقب برده اند. یاد مرد میدان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی از فتنه طائفی جاودان باد.»


سرانجام پیوندخوردن جهالت و طمع داخلی سوریه با فتنه غربی، عربی و عبری



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار