رییس قوه قضاییه درگذشت خادم‌ رضوی را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - رییس قوه قضاییه با صدور پیامی، درگذشت خادم‌ باسابقه‌ امام رضا(ع) و تولیت حسینیه‌ مرحوم آیت‌الله حاج سید جواد خامنه‌ای مشهد را تسلیت گفت.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از روز جمعه ایرنا از قوه قضاییه، در بخشی از متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی آمده است: رحلت خادم باسابقه حرم‌ رضوی و یار خراسانی مقام معظم رهبری، ابوالشهید، مرحوم «حاج علی شمقدری» دل های ما را اندوهگین کرد.

رییس قوه قضاییه افزود:‌ آن مرحوم که از خادمان نام‌ آشنای آستان قدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بود و پیرغلامی سید و سالار شهیدان را بالاترین مقام و منصب و افتخار خود می دانست، از چهره های پیشتاز نهضت تاریخی حضرت امام(ره) بود که در تمام دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی حاضر شد و در این راه ابراهیم وار فرزند عزیز خویش را تقدیم انقلاب کرد.

وی تصریح کرد: اینجانب که در دوران خدمتگزاری در آستان قدس شاهد تقوا، تعهد و صدق و صفا از مرحوم شمقدری بودم، درگذشت این خادم با اخلاص امام رضا(ع) و یار و همراه امام و رهبری را به خاندان معزز ایشان، مقام معظم رهبری، دوستان و همکارانش در آستان قدس رضوی تسلیت می گویم و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحوم رحمت الهی و علو درجات مسئلت دارم.
 

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایرنا، حاج علی شمقدری دبیر جامعه اصناف مشهد و تولیت حسینیه آیت‌الله سید جواد خامنه‌ای در مشهد روز گذشته(پنجشنبه) در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار