رییس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید از عملکرد ترامپ انتقاد کرد

تهران- ایرنا- «جان کلی» رییس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید به مخالفانی پیوست که از عملکرد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در قبال اعتراضات ضدنژادپرستی انتقاد کرده‌اند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از جمعه سی.ان.ان، کلی گفت: این مایه نگرانی بزرگی است که حزب‌گرایی و قبیله‌گرایی از کنترل خارج شده است. 
وی اعلام کرد که با دیدگاه «جیمز متیس» وزیر سابق دفاع آمریکا در مورد ترامپ موافق است. کلی پس از متیس دومین مقام ارشد سابق دولت ترامپ است که مخالفت خود را با رییس جمهوری آمریکا اعلام می‌کند.
متیس هفته جاری گفت که «در تمام عمرم، ترامپ اولین رییس جمهوری است که می‌بینم حتی وانمود نمی‌کند برای متحد کردن کشور تلاش می‌کند.»
اعتراضات خیابانی در آمریکا پس از آن آغاز شد که پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا پس از دستگیری و دستبند زدن به جورج فلوید رنگین پوست ۴۶ ساله، ۹ دقیقه با زانو به گردن وی فشار آورد، در حالی که او مدام می‌گفت نمی‌توانم نفس بکشم.
دقایق پایانی فیلم منتشر شده از این صحنه، نشان می‌دهد که فلوید چشمانش را بسته و بی‌حرکت در زیر زانوی این پلیس قرار گرفته که نشان از جان باختن وی دارد. 
 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار