دفاع مقدس حماسه معنویت‌ساز و استکبارشکن و اقتدارآفرین است

امام‌جمعه بروجرد گفت: دفاع مقدس حماسه معنویت‌ساز، استکبارشکن و اقتدارآفرین است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه آیت‌الله بروجردی که امروز دوم مهرماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت، با بیان اینکه دفاع مقدس یک حماسه ارزشمند و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دفاع مقدس جهت‌دهنده و سازنده است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: اقتدار و پیروزی امروز کشور از دستاوردهای تاریخ اسلام و مقاومت اهل‌بیت (ع) و قیام عاشورا و هشت سال دفاع مقدس است که به هم‌پیوسته است.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از موفقیت روزافزون دفاعی و امنیتی انقلاب اسلامی و نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران، مرهون رهیافت خاص مدیریت سرمایه انسانی در دفاع مقدس است.

حسینی اضافه کرد: قاسم سلیمانی بارها می‌گفت: هر چه دارم از دوران دفاع مقدس است و می‌دانیم که دوران دفاع مقدس هم هر چه دارد از قاسم سلیمانی‌ها است و رمز موفقیت، دقیقاً در همین ارتباط دوطرفه است.

وی بیان کرد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی معتقد بود علاوه بر خاطره‌گویی از شهدا و عملیات دفاع مقدس، باید به ذکر نکات آموزندۀ مدیریتی و فرماندهی دفاع مقدس بپردازیم.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار