دشواری‌های پساترامپ برای منصوبان دولت پیشین آمریکا

تعداد زیادی از سیاسیونی که در دولت ترامپ مشغول فعالیت بوده‌اند از عدم دریافت برخی حقوق‌های خود و مشکل در یافتن کار در کشور تحت کنترل دموکرات‌ها شکایت دارند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از ایسنا به نقل از پولیتیکو، در حالی که دردسرهای منابع انسانی طی انتقال دولت موضوع دور از انتظاری نیست، برخی منصوبان سیاسی می‌گویند به آن‌ها اخطاری در مورد تأخیرهای قابل توجه در پرداخت‌ها داده نشده بود. و مشکلات پیش روی ۷ نفر از منصوبان سابق که پولیتیکو با آن‌ها مصاحبه کرده، حادتر از مشکلات دوره‌های انتقال پیشین به نظر می‌رسد.

با این وجود، مشخص نیست که تأخیر در پرداختی‌ها به انتقال پر سر و صدای ترامپ-بایدن مربوط است، یا بروکراسی آهسته دولت فدرال که هنوز عمدتاً از خانه کار انجام می‌دهد.

منصوبان سیاسی که تا پایان یک دولت باقی می‌مانند، اغلب با وقفه‌ای بین ۲۰ ژانویه و زمانی که شغل بعدی خود را پیدا کنند، مواجه هستند که این زمان معمولاً به شبکه‌سازی، مصاحبه‌های کاری و دریافت پیشنهاد رسمی کار سپری می‌شود. منصوبان سیاسی ترامپ با مشکل دیگری هم مواجه هستند که آن یافتن شغل پس از شورش ۶ ژانویه است که برخی شرکت‌ها را نسبت به استخدام منصوبان سابق ترامپ، بی‌میل کرده چرا که می‌ترسند مورد انتقاد قرار گیرند.

یک منصوب سابق بازرگانی در مصاحبه‌ای گفت: من اینجا نشسته‌ام و فکر می‌کنم، چطور اجاره‌ام را پرداخت کنم؟ چطور قبض موبایلم را پرداخت کنم؟

یک مقام سابق بازرگانی ترامپ هم گفت: پول کافی برای یک ماه را دارم، اما موعد اجاره ماه دیگر چطور؟ اجاره در دی. سی‌ ارزان نیست.

علاوه بر حقوق تعطیلات، دست‌کم سه نفر از منصوبان سابق بازرگانی، بسته جدایی خود را که حاوی سندی با نام SF-۵۰ است و به آن‌ها اجازه درخواست برای مزایای بیکاری را می‌دهد، دریافت نکرده‌اند.

عدم پرداخت به موقع حقوق فقط بر منصوبان سابق بازرگانی اثر نگذاشته است. یک مقام سابق وزارت امنیت داخلی گفت حقوق مرخصی سالیانه خود را که بیش از ۲۰۰ ساعت کار و معادل پرداختی ۳ ماه است، دریافت نکرده است. یک مقام سابق دیگر این وزارت‌خانه نیز اظهار کرد او نیز حقوق تعطیلات یک‌ماهه خود را که مبلغ آن حدود ۱۵ هزار دلار است، دریافت نکرده است.

برخی نیز بازار کار برای منصوبان ترامپ را "راکد" توصیف کرده و می‌گویند پیشنهاد کاری دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار