وزارت بهداشت یمن:

در حمله جنگنده‌های سعودی به «صنعاء» یک نفر شهید و ۴ نفر زخمی شدند

وزارت بهداشت یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در جریان حمله تجاوزکارانه جنگنده های سعودی به «صنعاء» یک نفر شهید و ۴ تَن زخمی شدند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، وزارت بهداشت یمن بیانیه‌ای را در خصوص تجاوز اخیر جنگنده‌های رژیم سعودی به شهر «صنعاء» پایتخت این کشور منتشر کرد. این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است که در جریان حمله تجاوزکارانه سعودی‌ها به صنعاء یک نفر شهید و ۴ تَن دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت یمن در بیانیه مذکور همچنین آورده است که جنگنده‌های سعودی مناطق مختلفی از صنعاء را هدف حملات خود قرار دادند که از جمله آنها باید به «عطان»، «الحفاء»، «عیبان» و «النهدین» اشاره کرد.

این درحالی است که جنبش انصارالله امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می‌دهند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند.

انصارالله در بیانیه خود همچنین تأکید کرد: عربستان سعودی نه تنها استان الحدیده را هدف حملات هوایی گسترده قرار می‌دهد بلکه هواپیماهای جاسوسی آن نیز به صورت مداوم در حال پرواز بر فراز آسمان این استان هستند.

این جنبش در ادامه بیانیه خود آورده است: افزون بر استان الحدیده در دیگر استان‌ها نیز سعودی‌ها به حملات خود ادامه می‌دهند و در آخرین مورد نیز ۱۱ مرتبه استان «مأرب» را هدف سنگین‌ترین حملات هوایی قرار دادند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار