حمله ترامپ به کارشناسان بهداشتی آمریکا به دلیل نحوه بازگشایی ایمن مدارس

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به کارشناسان بهداشت و سلامت ایالات متحده به خاطر دستورالعمل‌های پیشنهادی برای بازگشایی ایمن مدارس حمله کرده است.
- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه یو اس ای تودی، حمله دونالد ترامپ به دستورالعمل های کارشناسان بهداشت و سلامت دولت آمریکا برای بازگشایی ایمن مدارس، بار دیگر اختلاف عمیق در بین دولتمردان آمریکایی را برای افکار عمومی نمایان کرده است.

بر اساس این گزارش ترامپ به شدت از دستورالعمل های اعلام شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا برای بازگشایی ایمن مدارس انتقاد کرده و این توصیه ها و دستورالعمل ها را "بسیار سختگیرانه و پرهزینه" ارزیابی کرده است.

دست رد آلمان به سینه ترامپ برای شرکت در نشست حضوری وزرای "جی7"رای دادگاه عالی آمریکا علیه ترامپ

ولی رابرت ردفیلد مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا تاکید کرده است که دستورالعمل های اعلام شده پابرجا خواهد بود و دفتر وی به زودی اسناد جدیدی را برای شفاف شدن دستورالعمل ها منتشر خواهد کرد.

تنش ها بین ترامپ و کارشناسان بهداشت و سلامت بر سر نحوه مقابله با شیوع ویروس کرونا ماه ها است که ادامه داشته و طی هفته های اخیر تشدید شده است. ترامپ عملا نسبت به دستورالعمل ها و توصیه های ارائه شده از سوی کارشناسان ارشد بهداشت و سلامت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بی توجهی کرده است.

پیش از این نیز اختلافات موجب به تاخیر افتادن انتشار دستورالعمل های مربوط به بازگشایی مدارس و فروشگاه ها شده بود.

کارشناسان بهداشت و سلامت مرکز مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا گفته اند که تاکنون این حد از اختلافات با دولت آمریکا را مشاهده نکرده اند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار