ثبت اظهارنامه مالیاتی مودیان کهگیلویه و بویراحمد تا ۳۱ شهریورماه

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مودیان استان کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اظهارنامه مالیات اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره‌ای تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی غفاری مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مودیان استان کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اظهارنامه مالیات اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد می توانند در فرصت باقی مانده اظهارنامه مالیات سال ۱۳۹۸ خود را در سامانه (www.tax.gov.ir) ثبت کنند.

او بیان کرد: ثبت اظهارنامه باعث بهره مندی فعالان اقتصادی در استفاده از معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی خواهدشد و کسانی که نسبت به این مهم کوتاهی کنند ، مشمول ۳۰ درصد از مالیات متعلقه جریمه می شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته ۲هزار و ۶۵۵ شرکت و پنج هزار و ۵۲۳ مودی بخش املاک اجاره ای اظهارنامه مالیاتی ارائه کردند.

او خواستار شتاب بخشی روند ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان مستغلات شد و گفت که خوداظهاری مالیاتی بستر تعامل و بنای اعتماد و همکاری با فعالان اقتصادی است.

میزان درآمدهای مالیاتی سال ۱۳۹۸ کهگیلویه و بویراحمد حدود چهار هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار